شناسهٔ خبر: 56264 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از ۱۰ مهر

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از ۱۰ مهر آغاز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید صفاری نیا با عنوان اینکه ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از ۱۰ مهر آغاز شده و تا ۲۴ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: آن دسته از دانشجویان دانشگاه که در مقطع کارشناسی دارای معدل ۱۶، کارشناسی ارشد ۱۷ و دکتری ۱۷ هستند می توانند در مهلت عنوان شده، با مراجعه به سایت http://portal.saorg.ir جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی اهداف این جشنواره را الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری، ارتقاء انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی) عنوان کرد.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان فرهیخته دانشگاه پیام نور در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و ورزشی، از مسئولین مراکز و واحدها درخواست می شود در خصوص اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اهتمام ورزیده و اطلاع رسانی به موقع و مناسب را انجام دهند.

صفاری نیا افزود: داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه مندان می وانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۴۸۵۲۹۹ تماس حاصل کنند.

نظر شما