شناسهٔ خبر: 56305 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایش سلامت جسم و روان در تمام موسسات آموزش عالی اجرا می شود

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت امور دانشجویان از گسترش طرح پایش سلامت جسم و روان در تمام موسسات آموزشی غیرانتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ منصوره السادات صادقی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان در دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: برنامه طرح پایش سلامت جسم و روان توسط دفتر مشاوره و سلامت امور دانشجویان برای موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی ارسال شده است برخی از موسسات غیرانتفاعی که از وزارت علوم سرانه دارند این طرح را اجرایی می کنند.

وی ادامه داد: برخی از دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی نیز این کار را شروع کرده‌اند و در حال گسترش این طرح در دانشگاه های غیرانتفاعی هستیم.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت امور دانشجویان تاکید کرد: علاوه بر دانشگاه های غیرانتفاعی در حال گسترش این طرح در سایر موسسات آموزشی مانند، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی نیز هستیم و ما سعی می کنیم موسسات آموزش عالی در اجرای طرح مذکور یکپارچه شوند.

به گزارش مهر، طرح پایش سلامت جسم از روز یکشنبه ۱ مهرماه لغایت چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۳۹۷ همزمان در تمام دانشگاه ها انجام خواهد شد.  

نظر شما