شناسهٔ خبر: 56336 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعیین تکلیف ۸۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تا اواخر مهر

رئیس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف ۸۰۰ عضو هیات علمی این دانشگاه تا اواخر مهرماه جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل حدود ۳۰۰ نفر این افراد رفع شده و ۵۰۰ نفر دیگر در صف رفع نواقص پرونده برای تبدیل وضعیت از پیمانی مشروط به پیمانی هستند که البته وضعیت تمامی آنها تا اواخر مهرماه جاری تعیین خواهد شد.

دانشگاه پیام نور

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ دکتر محمدرضا زمانیضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت تبدیل وضعیت اساتید به اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حدود ۲۵۰ نفر از ۸۰۰ عضو هیات علمی این دانشگاه به طور کامل مشکلاتشان رفع شده و حکم آنها برای ادامه فعالیت زده شده است و حدود ۵۰۰ نفر دیگر نیز در صف هیات مرکزی جذب برای تایید قرار گرفته‌اند که جلسات تعیین تکلیف آنها هر دو هفته یکبار در دانشگاه برگزار می‌شود و امیدوار هستیم تا اواخر مهرماه جاری مشکل این تعداد از اساتید نیز حل شود و ما کاملا در این مسیر که دغدغه‌های آنها رفع شود، حرکت می‌کنیم.

دکتر زمانی ادامه داد: تعداد کمی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور نیز که کمتر از ۱۰۰ نفر هستند در حال تکمیل پرونده‌های هیات علمی خود در دانشگاه هستند یعنی مشکلاتی در زمینه تکمیل پرونده داشتند که آن را رفع می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور به دلایل قطع همکاری با ۸۰۰ عضو هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این افراد در سال‌های ۹۰ و ۹۱ جذب دانشگاه پیام نور شده بودند که در آن زمان آیین نامه‌ای برای پیمانی مشروط اعضای هیات علمی وجود داشت که به آنها حدود یکسال فرصت می‌داد که روند جذب را انجام دهند. متاسفانه اجرای بخشی از این آیین نامه توسط دانشگاه پیگیری نشد و بخشی نیز از سوی خود اعضا مورد پیگیری قرار نگرفت بنابراین وضعیت آنها بلاتکلیف بود. لذا بحث درمورد این اساتید فقط تکمیل پرونده آنها بود و ما دنبال اخراج آنها از دانشگاه پیام نور نبودیم و تلاش  کردیم وضعیت این اعضای هیات علمی از پیمانی مشروط به پیمانی تبدیل وضعیت شود.

نظر شما