شناسهٔ خبر: 56393 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در خارج کشور

رئیس دانشگاه پیام نورگفت: بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در سایر کشورها فعال بوده و همه علاقه مندان به تحصیل در سیستم آموزشی ایران را پوشش می دهد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور صبح امروز در نشست مجمع عمومی دانشگاههای جهان اسلام که به میزبانی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی جمهوری اسلامی ایران است و ۵۰۰ مرکز واحد در سراسر کشور دارد.

زمانی اظهار داشت: حدود ۴۰۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: حدود ۴ هزار عضو هیئت علمی با این دانشگاه همکاری می کنند. سیستم این دانشگاه نظام آموزشی باز است با شیوه آموزشی ترکیبی.

وی افزود: منابع  درسی این دانشگاه در تمام کشور یکسان است و امتحانات پایان هر ترم به صورت همزمان و یکسان در همه رشته ها برگزار می شود.

زمانی تصریح کرد: محتوای درسی این دانشگاه بسیار محتوای خوبی است و هم به صورت محتوای کتاب و محتوای الکترونیکی ارائه می شود.

وی افزود: این دانشگاه بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی در سایر کشورها دارد و به دنبال این است که هر علاقه مند به تحصیلی را در سیستم آموزشی ایران در هرجایی پوشش دهد.

نظر شما