شناسهٔ خبر: 56619 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنار زدن خالد حسینی توسط کیت اتکینسون

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه کتاب پلیسی-معمایی موفق شدند در هفته نخست انتشار در میان پرفروش‌ها قرار گیرند و کتاب خالد حسینی از فهرست پرفروش‌ها خارج شد.

کنار زدن خالد حسینی توسط کیت اتکینسون

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته اول اکتبر خواهیم داشت.
 
«اتفاق کاملاً قابل‌تغییر» نوشته هنک گرین در هفته نخست انتشار به رده اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافت. ویدیویی شخصی از دختری به نام اِپریل در اینترنت پخش می‌شود و دست به دست می‌چرخد و حالا او باید با عواقب آن کنار بیاید و مزاحمت دیگران را تحمل کند.
 
«جنگ قرمز» نوشته کایل میلز نیز در هفته اول حضور در بازار کتاب به فهرست پرفروش‌ها راه یافته و در جایگاه دوم قرار گرفته است. نخست‌وزیر روسیه متوجه می‌شود از سرطان مغز رنج می‌برد و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد قدرت خود را حفظ کند. در اولین قدم هر کسی را که با  او مخالف است یا خطری برایش به حساب می‌آید زندانی می‌کند. سپس تصمیم می‌گیرد به حوزه بالتیک حمله کند و تنها میچ رَپ می‌تواند جلوی او را بگیرد.
 
«داور شماره سوم» نوشته جیمز پترسون و همکاری نانسی آلن در هفته نخست انتشار موفق شده است درصدر پرفروش‌ها قرار گیرد اما پس از سه هفته در جایگاه سوم قرار دارد. روبی بوزارث عضوی از هیئت منصفه دادگاهِ ستاره فوتبال است. قتلی رخ داده که بازیکن فوتبال در مظان اتهام قرار دارد اما بوزارث متهمی دیگر را می‌یابد که می‌تواند با اثبات اتهامش فوتبالیست معروف را از حبس ابد نجات دهد.
«رونوشت» نوشته کیت آتکینسون نیز در هفته نخست انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. ژولیت آرمسترانگ دختری ایده‌الیست است که به عنوان نیروی جوان به استخدام بی‌بی‌سی درمی‌آید. اینجاست که زندگی‌اش دچار تغییرات زیادی می‌شود و مجبور می‌شود با عواقب آرمان‌گرایی‌اش روبه‌رو شود.
 
 
«سفید کشنده» نوشته جی. کی. رولینگ با نام مستعار روبرت گالبریث در هفته نخست انتشار در صدر پرفروش‌ها قرار گرفت اما این هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. چهارمین داستان از مجموعه «کورمون استرایک» که پس از «هری پاتر» با نام مستعار نویسنده منتشر شد تا تحت تأثیر محبوبیت «هری پاتر» قرار نگیرد. در این داستان هم کاراگاه استرایک به همراه همکارانش در حال حل کردن ماجرایی جنایی هستند.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های هفته اول اکتبر به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/
 

نظر شما