شناسهٔ خبر: 56807 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کنفرانس بین‌المللی اگزیستانسیالیسم، فلسفه، آزادی و تشویش

بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی اگزیستانسیالیسم، فلسفه، آزادی و تشویش در روزهای ۱۱ و ۱۲ فوریه ۲۰۱۹ در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس بین‌المللی اگزیستانسیالیسم، فلسفه، آزادی و تشویش

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی اگزیستانسیالیسم، فلسفه، آزادی و تشویش در روزهای ۱۱ و ۱۲ فوریه ۲۰۱۹ در کوالالامپور، مالزی برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل اگزیستانسیالیسم،  پیدایش موضوع وجود و هستی به عنوان یک مشکل فلسفی،  نیچه و نیهیلیسم،  آزادی و ارزش، ایده آل ارزش‌ها، سیاست، تاریخ و تعامل، هایدگر، تاریخ به عنوان ادعا، سارتر، اگزیستانسیالیسم و مارکسیسم، انسان گرایی، پوچ‌گرایی، کمال و تعالی،  ناامیدی، مخالفت با پوزیتیویسم و عقلانیت، دین، قرن ۱۹، داستایوفسکی، فلسفه وجود در اوایل قرن بیستم، فلسفه وجود پس از جنگ جهانی دوم،  فلسفه وجود در هنر، فیلم و تلویزیون، ادبیات، تئاتر، انتقادات، اگزیستانسیالیسم امروز است.

علاقi مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی https://waset.org/apply/۲۰۱۹/۰۲/kuala-lumpur/ICEPFA?step=۲  ارسال کنند. مهلت ارسال آثار ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۱۹/۰۲/kuala-lumpur/ICEPFA مراجعه شود.

نظر شما