شناسهٔ خبر: 56840 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییر برخی از مفاد اساسنامه تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت سوم شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران برگزار و تغییرات در برخی از مفاد و بندهای اساسنامه این تعاونی، از سوی سهامداران تصویب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ «عبدالناصر ناظم‌بکایی» یکی از بازرسان شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران با اعلام این خبر گفت: مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت سوم شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران روز گذشته (دوشنبه ۳۰ مهرماه) با حضور تعدادی از سهامداران در محل شرکت تعاونی برگزار و تغییرات اساسنامه طبق مفاد آگهی مندرج در روزنامه‌های کثیرالانتشار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه، نهایتاً مفاد مورد نظر سهامداران به تصویب اکثریت اعضا رسید و متعاقباً با توجه به تغییراتِ تصویب شده در بخشی از مفاد اساسنامه، مقرر شد که مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برای انتخاب هیئت مدیره و بازرس، طبق شرایط و ضوابط قانونی تشکیل شود.

ناظم‌بکایی ادامه داد: عمده‌ترین مواردِ به تصویب رسیده در مجمع عمومی روز گذشته، درباره شرایط کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران و نیز شرایط پذیرش اعضای جدید در این تعاونی بود.

نظر شما