شناسهٔ خبر: 57093 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات اختتامیه جایزه داستان تهران

اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران ۲۶ آبان ماه در مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود.

جزئیات اختتامیه جایزه داستان تهران

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا ، دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران در گفت‌وگویی در آستانه برگزاری اختتامیه این جشنواره داستانی گفت: این دوره ۱۰۸۹ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۵۰ اثر به مرحله دوم راه پیدا کردند. در اختتامیه سومین دوره این جایزه، از این ۵۰ اثر سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی می‌شوند و از ۵ نفر تقدیر می‌شود و همچنین دو جایزه ویژه منطقه ۱۲ که توسط شهردار منطقه ۱۲ به داستان‌هایی با محوریت «قلب طهران» اهدا می‌شود. جشنواره امسال با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.


                           
                           محمد طلوعی

نویسنده «هفت گنبد» درباره محل برگزاری اختتامیه سومین دوره جایزه داستان توضیح داد:  محل این دوره جایزه با علم به اینکه این جایزه متعلق به تهران و قصد آن معرفی بخش‌های مختلف تهران است، مدرسه دارالفنون انتخاب شده است. دوره اول در برج میلاد و دوره دوم در دانشگاه تهران برگزار شد که از مکان‌های مهم شهر تهران هستند. ایده برگزاری سومین دوره این جایزه در مدرسه دارالفنون ایده مشترک تیم برگزارکننده جایزه و شهرداری منطقه ۱۲ بود. این مدرسه محیطی خاطره‌انگیز و فرهنگی‌ برای تهران است که امسال پذیرای نویسندگان و اهل فرهنگ خواهد بود.

محمد طلوعی درباره ۵۰ نفر نامزد نهایی این جشنواره توضیح داد: این تعداد نامزد برای جایزه‌ای که ده برنده دارد، زیاد نیست و با توجه به اینکه یک‌پنجم آن‌ها برنده هستند، به لحاظ نسبت بین برندگان و نامزدهای نهایی تعداد مناسبی است.

دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران در انتها گفت: سومین دوره این جایزه با همکاری موسسه همشهری و شهرداری منطقه ۱۲ برگزار خواهد شد.

گفتنی است اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مدرسه دارالفنون واقع در میدان امام‌خمینی، خیابان ناصرخسرو برگزار خواهد شد.

نظر شما