شناسهٔ خبر: 57142 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام ۲ هزار نفر در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از ۲ هزار نفر در رشته های تحصیلی بدون آزمون کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی  افزود: مهلت ثبت‌نام و پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۷ تمدید شده است و داوطلبان از ۱۵ تا ۲۷ آبان امکان ثبت نام در این رشته ها را دارند.

وی افزود: با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت و براساس موافقت دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر پذیرش دانشجو در رشته های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۷، داوطلبان تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۷ آبان فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند) می‌توانند برای ثبت‌نام در این رشته‌ها به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته‌محل‌ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در این مرحله، پذیرش دانشجو برای مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی منحصراً در رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های آزمون مربوط صورت می پذیرد.

توکلی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۶ آبان ۹۷ تعداد ۲ هزار و ۶۱۶ نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.

نظر شما