شناسهٔ خبر: 57161 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار از جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاهها از زبان وزیر علوم

وزیر علوم از آخرین وضعیت جلسه تعیین روسای دانشگاهها خبر داد و گفت: تأیید صلاحیت ریاست دانشگاه آزاد احتمالا در این جلسه بررسی شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سی و سومین جشنواره ملی قران و عترت دانشجویان کشور درباره اینکه کدام روسا فردا در کمیته تعیین روسای شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شوند و اینکه آیا سرپرست دانشگاه آزاد معرفی شده است، گفت: لیست را ندارم ولی احتمال دارد دکتر محمدمهدی طهرانچی از طرف هیات امنای دانشگاه آزاد معرفی شود. امیدوارم ایشان نیز معرفی شده باشند.

وزیر علوم در خصوص برنامه دانشگاه ها در روز دانشجو گفت: ما معمولاً دخالتی در برنامه دانشگاه ها نمی کنیم، دانشگاه ها خودشان در این زمینه برنامه ها را پیش بینی کرده و انجام می دهند. بنابراین وزارت علوم دخالتی ندارد مگر اینکه بخواهد پشتیبانی انجام دهد.

وی افزود: انتظار ما این است امسال نیز مانند سال گذشته بتوانیم فضایی پرشور از فعالیت دانشجویان در روزهای منتهی به ۱۶ آذر داشته باشیم.

وزیر علوم درباره خط مشی تشکل های دانشجویی برای برگزاری مراسم روز دانشجو گفت: هیچ تغییری در خط مشی های ما ایجاد نشده و دانشجویان همانند سال گذشته و بر اساس خط مشی های سال گذشته برنامه های خود را برگزار می کنند.

وی در خصوص برنامه رئیس جمهور در روز ۱۶ آذر گفت: دعوتی با امضای بنده و دکتر هاشمی وزیر بهداشت به رئیس جمهور برای حضور در مراسم روز دانشجو ارسال شده است. امیدوارم رئیس جمهور و مجموعه تحت نظر او این خبر را به ما بدهند که چه برنامه ای خواهند داشت.

وی درباره اینکه این برنامه کجا برگزار خواهد شد، گفت: پیشنهاد ما دانشگاه تهران است اما در نهایت آن را به اختیار خودشان می گذاریم.

نظر شما