شناسهٔ خبر: 57206 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استعفای سه عضو هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی در اعتراض به تصمیم‌گیری‌های دیگر اعضای هیات مدیره

سه تن از اعضای هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی در اعتراض به تصمیم‌گیری‌های دیگر اعضای هیات مدیره استعفا دادند؛ عباس غمگسار، محمدتقی عرفان‌پور و محمدرضا ناجیان اصل این اعضا هستند.

استعفای سه عضو هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی

محمدتقی عرفان‌پور؛ عضو هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی با اشاره به استعفای سه عضو هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی گفت: چهار ماه از برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی می‌گذرد، اما مشکلات زیادی بر سر راه ما در تصمیم‌گیری‌ها وجود داشت.
 
وی ادامه داد: در این مدت ۱۴ جلسه هیات مدیره برگزار شد و موضوعات مختلفی در دستور جلسه قرار گرفت که بیشتر مصوبات با نظر چهار نفر همفکر یعنی مرتضی زینعلی، عباس حسینی‌نیک، شهروز گهواره و مریم رونق و بدون توجه به تذکرات خیرخواهانه گروه اقلیت هیات مدیره یعنی محمدرضا ناجیان اصل؛ مدیر مسئول، عباس غمگسار؛ نایب رئیس  و اینجانب به عنوان رئیس هیات مدیره دوره قبل به تصویب رسیده است.
 
عرفان‌‍‌پور با بیان اینکه اقدامات گروه اکثریت برای موازی‌کاری و تقابل با تصمیمات هیات‌مدیره و رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران بوده است، عنوان کرد: در این زمینه بر این باوریم که  ادامه حضور ما در این چنین هیات مدیره‌ای نتیجه‌ای جز کمک به تشتت و اختلاف درون صنفی ندارد و به همین دلیل در آخرین جلسه هیات مدیره استعفانامه خود را به هیات مدیره تسلیم کردیم.
 
هشتمین انتخابات انجمن ناشران دانشگاهی ۲۵ خرداد با حضور ۱۱۰ نفر از اعضا برگزار و در این انتخابات عباس حسینی‌نیک با ۵۹ رای، شهروز گهواره‌ای با ۵۸ رای، مریم رونق با ۵۷ رای، مرتضی زینعلی ۵۴ رای، محمدتقی عرفانپور ۵۰ رای، عباس غمگسار با ۵۰ رای  و محمدرضا ناجیان با ۵۰ رای هفت نفر برگزیده اعضا شدند.

همچنین سید عباس حسینی‌نیک به عنوان مدیرمسئول و مرتضی زینعلی به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی انتخاب شدند.
 
انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی از سال 1383 فعالیت خود را با هدف ارتقای سطح کمّی و کیفی کتاب‌های دانشگاهی با هدف اعتلای سطح آگاهی مخاطبان به ویژه دانشجویان و تلاش برای توسعه و گسترش آن، همچنین پژوهش و مطالعه درباره مسائل و معضلات مربوط به تولید، چاپ و نشر کتاب‌های دانشگاهی با استفاده از نظر استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران آغاز کرده است.

نظر شما