شناسهٔ خبر: 57293 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محدودیتی برای فعالیت دانشجویان در "روز دانشجو" نداریم

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه محدودیتی برای فعالیت دانشجویان در "روز دانشجو" نداریم، گفت: هیچ حد و مرز و خطوط قرمزی برای برگزاری برنامه‌های روز دانشجو در این دانشگاه وجود ندارد و دانشجویان با رعایت قوانین کشور و دانشگاه می‌توانند برنامه‌های خود را برگزار کنند.

مراسم روز دانشجو در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکتر سید علی جواد موسوی در گفت‌وگویی ضمن بیان این مطلب ایجاد فضای با نشاط و به دور از استرس برای دانشجویان را یکی از سیاست‌های اصلی در عرصه معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران دانست و اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در راستای تامین این فضا نشست‌های زیادی بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌شود و تعامل دو سویه‌ای با دانشجویان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های روز دانشجو دنبال ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای دانشجویان هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه این فضا در دانشگاه تا حدودی ایجاد شده است و انتظار داریم دانشجویان نیز برنامه‌های مناسبتی خود نظیر روز دانشجو را با شور و نشاط بیشتری برگزار کنند و هیچ مانع و محدودیتی برای شکل‌گیری این فضا در دانشگاه علوم پزشکی ایران از سوی مسئولان وجود ندارد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های ما از دانشجویان این است که بدون هیچ ترس و دلهره‌ای می‌توانند از مسئولان دانشگاه انتقاد سازنده کنند و خواسته‌های خود را بیان کنند.

موسوی در پایان مشارکت دانشجویان علوم پزشکی ایران در فعالیت‌های جهادی را بسیار بی نظیر توصیف کرد و گفت: جو دانشگاه برای برگزاری برنامه‌های مختلف دانشجویی بسیار مناسب است و خوشبختانه دانشجویان نیز رغبت بیشتری برای حضور در انواع برنامه‌ها نظیر برنامه‌های جهادی نشان می‌دهند.

نظر شما