شناسهٔ خبر: 57520 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره تخصصی اخلاق حرفه ای برگزار می شود

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در کشور، دوره آموزش تخصصی اخلاق حرفه ای را برگزار می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در کشور، دوره آموزش تخصصی اخلاق حرفه ای را برگزار می کند.

اخلاق حرفه‌ای دربرگیرنده اصول، وظایف و استانداردهای رفتار فردی و سازمانی مورد انتظار از افراد حرفه‌ای در مشاغل گوناگون است. افراد شاغل در موقعیت‌های حرفه‌ای از مهارت‌ها و دانش خود برای انجام کار بهره می‌گیرند. این افراد قادر به قضاوت، اعمال مهارت‌ها و دانش و تصمیم‌گیری بر اساس دانش خود در شرایطی که عموم جامعه به دلیل نداشتن این دانش و مهارت قادر به این کار نیست هستند. درحقیقت چگونگی استفاده از این دانش و مهارت در هنگام ارائه خدمات به جامعه، یک مسئله اخلاقی و موضوع اخلاق حرفه‌ای است

این دوره از ۲۴ تا ۲۷ آذرماه جاری و در قالب ۷ کلاس درسی برگزار خواهد شد. دراین دوره آموزشی، عناوینی چون اخلاق حرفه ای با تدریس رستم فلاح، پندهای بیهوده با تدریس زینب برخورداری، سبک های ارتباطی و تعارضات اخلاقی با تدریس رستم فلاح، متن پژوهی با تدریس احد فرامز قراملکی، انگاره ها دراخلاق با تدریس حمید رضا نمازی و اخلاق پژوهی با تدریس سید حسن اسلامی، ارائه خواهد شد.

شرکت در این کلاس ها برای عموم آزاد و رایگان است و گواهی پایان دوره با امضای استاد و مهر تایید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی انجمن با شماره۰۲۱۵۵۳۷۴۵۳۱ ، داخلی ۱۲۲ تماس بگیرند.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولی عصر(عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر بشیری، شماره ۷۱ واقع است.

نظر شما