شناسهٔ خبر: 57523 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنج اثر منتشرنشده از زنده‌یاد قانعی‌راد در راه است

فرزند زنده‌یاد محمدامین قانعی‌راد جامعه‌شناس فقید از انتشار دست کم ۵ اثر علمی به‌جامانده از وی تا چند ماه آینده خبر داد.

پنج اثر منتشرنشده از زنده‌یاد قانعی‌راد در راه است

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ عزیز قانعی‌راد در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تدوین آثار منتشرنشده پدرش گفت: در حال حاضر ۱۸ اثر چاپ شده از زنده‌یاد قانعی راد به چاپ رسیده و هنوز تعدادی اثر چاپ نشده نیز باقی مانده است.

وی افزود: دو اثر بعد از فوت پدر به چاپ رسیده که یکی کتاب «اخلاق شعبیه و روحیه علمی» و دیگری کتاب «اجتماعات علمی و دانشگاه ایرانی» است و حداقل ۴ تا ۵ اثر دیگر نیز تا سال آینده به چاپ خواهد رسید.



فرزند زنده‌یاد قانعی راد بیان کرد: این آثار به صورت گردآوری است که خود دکتر قانعی‌راد آن‌ها را جمع آوری و طبقه‌بندی کرده بود اما متاسفانه وقتش را پیدا نکرد آن‌ها را به چاپ برساند.

وی گفت: این آثار در حوزه مدرسه، دانشگاه و مسائل روشنفکران است که توسط خود دکتر قانعی‌راد گردآوری شده و ما پیگیر هستیم تا بتوانیم آن‌ها را به چاپ رسانیم.

عزیز قانعی راد تصریح کرد: کتاب‌های تخصصی مرحوم پدرم توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی به چاپ رسیده و در صورت نیاز چاپ مجدد خواهد شد. همچنین چند اثر دیگر از جمله کتاب «زمان پدرسالاری» که تابستان ۹۶ روانه بازار شده و چاپ دومش نیز تمام شده، به چاپ‌های بعدی نیز خواهد رسید.

نظر شما