شناسهٔ خبر: 57593 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست واکاوی، همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست «واکاوی همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه با تأکید بر عرصه پژوهش» را در روز سه شنبه ۲۷ آذر برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت ۲۷ آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مفتح و گرامیداشت روز «وحدت حوزه و دانشگاه» و هفته پژوهش نشست «واکاوی همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه با تأکید بر عرصه پژوهش» را در روز سه شنبه ۲۷ آذر برگزار می‌کند.

این نشست در دو پنل برگزار خواهد شد که پنل اول به مبانی، اهداف و تاریخچه «وحدت حوزه و دانشگاه» و بررسی و نقد پرونده عملکرد حوزه و دانشگاه در جهت همکاری و هم‌افزایی در عرصه پژوهش می پردازد.

سخنرانان این پنل آیت اله سیدمحمّد غروی راد، رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و عضو شورای عالی حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین، دکتر نجفقلی حبیبی، رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه تهران و دکتر مجید کافی، عضو هیئت علمی و مدیر گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هستند.

پنل دوم به تبیین و طراحی مسیر پیش رو «وحدت حوزه و دانشگاه» می‌پردازد و سخنرانان آن، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین میرمعزّی، معاون پژوهش حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین محمود نوذری، عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هستند.

نشست یادشده فردا سه شنبه ۲۷ آذر از ساعت ۹ تا ۳۰ :۱۱ در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می‌شود

نظر شما