شناسهٔ خبر: 57697 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آمار اشتغال فارغ التحصیلان «علم و صنعت»/ بیشترین شاغلین در دکتری

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آمار اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: براساس آمارهای وزارت علوم حدود ۹۵ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه مشغول به کار هستند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جبارعلی ذاکری  گفت: براساس آمارهای موجود در رصد اشتغال فارغ التحصیلان وزارت علوم حدود ۹۵ درصد فارغ التحصیلان دکتری این دانشگاه شاغل هستند.

وی افزود: همچنین حدود ۸۵ درصد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: همچنین آمارها نشان می دهد حدود ۷۰ درصد فارغ التحصیلان دوره کارشناسی این دانشگاه مشغول به کار هستند.

ذاکری عنوان کرد: آمارهای موجود نشان می دهد که وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه بیشتر از مقطع کارشناسی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان مقطع دکتری این دانشگاه در دیگر دانشگاه های کشور به عنوان عضو هیات علمی فعالیت می کنند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز در مراکز صنعتی و تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

ذاکری افزود: در این دانشگاه به دنبال فعالیت های آموزشی و پژوهشی کاربردی هستیم و همین امر موجب شده تا بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه در شغل های مرتبط با رشته های خود مشغول به کار باشند.

نظر شما