شناسهٔ خبر: 57769 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار دو کتاب جدید درباره بهرام بیضایی همزمان با سالروز تولدش

امروز 5دی برابر با هشتادمین سالروز تولد بهرام بیضایی نویسنده، نمایشنامه‌نویس و فیلمساز نامدار ایرانی است. همزمان با این مناسبت ژیلا اسماعیلیان، از انتشار دو کتاب مشتمل بر نمایشنامه‌های اخیر بهرام بیضایی و همچنین کتابی به نام «بهرام بیضایی، وقتی همه خوابیم» خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ ژیلا اسماعیلیان مدیر نشر نیلا از کتاب‌هایی خبر داد که همزمان با سالروز تولد بهرام بیضایی در دست انتشار است و گفت: در مجموعه دفترهای نیلا مجموعه مقالاتی از ایشان منتشر کرده‌ایم و به مناسبت زادروز ایشان قرار است دو کتاب دیگر هم به زودی منتشر کنیم؛ یکی از این کتاب‌ها ویژه‌نامه‌ تئاتری(دفتر شماره 15) و مشتمل بر نمایش‌نامه‌های اجرا شده اخیر ایشان است.

وی افزود: همچنین کتاب دیگری هم به نام «بهرام بیضایی، وقتی همه خوابیم» در دست انتشار داریم. این دو کتاب به مناسبت تولد ایشان قرار است که به زودی از سوی انتشارات نیلا منتشر شود.

 اسماعیلیان در ادامه توضیح داد: در مجموعه دفترهای نیلا  ژاله آموزگار، حمید احیا، حمید امجد، افشین هاشمی، سهند عبیدی، امیرحسین سیادت و در کتاب «وقتی همه خوابیم» سهند عبیدی، ‌امیرحسین سیادت، حمید امجد و جهانبخش نورایی همکاری دارند. همچنین گفت‌وگوهایی با بهرام بیضایی در این کتاب وجود دارد که گفت‌وگوکنندگان حمید امجد و علیرضا کاوه هستند. 

نظر شما