شناسهٔ خبر: 57858 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کاهش ۵۰ درصدی تبلیغات کتاب‌های کمک درسی با دستور مقام معظم رهبری

سید محمد بطحایی؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نامه خود به مقام معظم رهبری گفت: به دنبال نامه بنده،ایشان پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند؛ در اولین گام و با همکاری سازمان صداوسیما پخش اینگونه تبلیغات ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نامه خود خود به رهبری درخصوص تبلیغات موسسات آموزشی گفت: ایشان پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند.

سید محمد بطحایی در این رابطه به خبرگزاری خانه ملت، افزود: چندی پیش نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم مبنی بر اینکه حجم گسترده تبلیغات کتاب‌های کمک درسی موجب تخریب هدف‌های تربیتی و پرورشی ما در مدرسه شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به متن نامه خود توضیح داد: از محضر ایشان خواستم تمهیدی به کار گیرند تا در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی تا آنجا که ممکن است این میزان کاهش پیدا کند و پخش تبلیغات با نظر کارشناسی وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.

بطحایی یادآور شد: ایشان هم پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند؛ در اولین گام و با همکاری سازمان صداوسیما پخش اینگونه تبلیغات ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده که این یک قدم بسیار موثر است و از همکاری صداوسیما تشکر می‌کنم.

نظر شما