شناسهٔ خبر: 58010 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیستمین همایش کتاب سال حوزه برگزار می‌شود

مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه، پنج‌شنبه ۴ بهمن در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی‌حاجی، دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه و پایان‌نامه سطح ۴، پنج شنبه ۴ بهمن در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان دومین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن تجلیل می‌شود.

مقیمی‌حاجی خاطر نشان کرد: هم‌زمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برترین آثار علمی مرتبط با موضوع «انقلاب اسلامی ایران» انتخاب شده و از صاحبان آن تقدیر می‌شود.

وی یادآور شد: در مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه، از مقام علمی شخصیت‌های ویژه‌ی پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل محمد(ص) تجلیل می‌شود.

مقیمی‌حاجی در پایان گفت: این مراسم با حضور علماء، اندیشمندان و فرهیختگان حوزه‌های علمیه، روز پنج شنبه چهارم بهمن‌ماه ۹۷ ساعت ۹ صبح، کار خود را آغاز می‌کند.

شایان‌ذکر است، آثار رسیده به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، در گروه‌های نوزده‌گانه «تفسیر و علوم قرآن، حدیث، درایه و رجال، فلسفه، کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت، حقوق، علوم سیاسی، علوم تربیتی، روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق، تکنولوژی آموزشی و انقلاب اسلامی» ارزیابی می‌شوند.

نظر شما