شناسهٔ خبر: 58057 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از ۲۹ دی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از ۲۹ دی ماه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیرحسین بهروز با اشاره به آغاز ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از ۲۹ دی ماه گفت: اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط داوطلبان و نحوه درخواست پذیرش از موسسات و مدارک و سوابق موردنیاز، امروز ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

وی با اشاره به قانون پذیرش حداقل ۸۵ درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در تمامی زیر نظام های آموزش عالی صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) که در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده، افزود: طبق این اطلاعیه، پذیرش دانشجوی بدون کنکور در بهمن ماه ۱۳۹۷ و مهر ماه سال ۱۳۹۸ در دو بخش اعلام شده که بر این اساس داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن ماه در دانشگاه پیام نور می توانند از تاریخ ۲۹ دی لغایت ۶ بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه اطلاعیه و آگاهی از نحوه پذیرش با مراجعه به دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود:  اطلاعیه به انضمام دفترچه راهنمای پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای مهرماه سال ۱۳۹۸نیز، ۱۷ بهمن ماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان مراجعه داوطلبان برای اخذ پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی از ۲۰ اسفند ۹۷ تا اواخر مرداد ۹۸ خواهد بود.

بهروز تاکید کرد: تمام متقاضیان اعم از داوطلبانی که در کنکور سراسری سال ۹۷ ثبت نام نموده و یا ننموده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند. همچنین داوطلبان متقاضی پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی نیازی به شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ نیز ندارند.

نظر شما