شناسهٔ خبر: 58130 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمال خداحافظی با نوستالژی صف‌های فجر/ بازار سیاه باید تعطیل شود

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر ضمن هشدار نسبت به فروش غیرقانونی بلیت‌های پیش‌فروش شده در بازار سیاه اینترنتی، از احتمال فروش اینترنتی بلیت‌های روزفروش این دوره خبر داد.

احتمال خداحافظی با نوستالژی صف‌های فجر/ بازار سیاه باید تعطیل شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عزت‌اله علیزاده معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره فروش غیرقانونی بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در برخی سایت‌های اینترنتی گفت: مساله فروش بلیت‌های این دوره از جشنواره در یکی از سایت‌های فروش اینترنتی باید مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت امکان بتوانیم جلوی آن را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هر سری بلیت جشنواره براساس شماره کدملی متقاضی فروخته می‌شود توضیح داد: در صورت امکان باید با مدیریت این سایت‌های فروش اینترنتی صحبت کنیم تا در این زمینه ورود پیدا کنند. تاکید می‌کنم چنین فروش‌هایی غیرقانونی است و باید به عنوان یک بازار سیاه جلوی آن گرفته شود.

معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: مساله بلیت‌های روز فروش که هر سال توسط سینماها فروخته می‌شد، در حال بررسی است تا در صورت امکان این امر به صورت اینترنتی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته مردم برای خرید بلیت‌های روز فروش دچار مشکلات بسیاری به خصوص در هوای سرد می‌شدند، به همین دلیل در نظر داریم تا شرایطی فراهم کنیم تا برای حفظ حقوق مخاطبان بلیت‌های روز فروش از طریق سایت فروش بلیت جشنواره صورت گیرد.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌ایم و در صورت مثبت بودن تصمیم‌گیری در این زمینه ۸ بهمن ماه از طریق روابط عمومی چگونگی فروش بلیت‌های روزفروش اعلام می‌شود.

علیزاده در پایان گفت: البته ممکن است تعدادی از علاقه‌مندان بتوانند از طریق سایت بلیت روز فروش را خریداری کنند و عده‌ای دیگر موفق به این کار نشوند و برای تهیه بلیت به گیشه سینما مراجعه کنند، در این شرایط و با توجه به استقبال مخاطبان، برای مساله سانس های فوق‌العاده و علاقه‌مندانی که برای خرید بلیت به گیشه مراجعه می‌کنند، تمهیداتی اندیشیده خواهد شد.

نظر شما