شناسهٔ خبر: 58155 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارائه تسهیلات ویژه بانک صادرات ایران به اهل قلم

محمد راهگداز؛ از امضای تفاهم‌نامه با موسسه خانه کتاب برای اعطاء تسهیلات ویژه به نویسندگان و اهل قلم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ارائه تسهیلات ویژه بانک صادرات ایران به اهل قلم

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمد راهگداز در این خصوص بیان کرد: پیرو توافق انجام‌شده بین خانه کتاب و بانک صادرات ایران، تسهیلات ویژه‌ای برای اهل قلم و نویسندگان در نظر گرفته شده است که با امضای تفاهم‌نامه مربوطه در ایام دهه فجر، اعطای این تسهیلات آغاز خواهد شد.
 
وی افزود: نرخ تسهیلات در نظر گرفته‌شده، شرایط خاصی دارد و منابع تخصیصی آن به‌طور مشترک توسط بانک صادرات ایران و موسسه خانه کتاب تأمین خواهد شد که جزئیات نهایی آن به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
راهگداز ادامه داد: بانک صادرات ایران طی ماه‌های گذشته قدم‌های متعددی برای حمایت از حوزه کتاب و قلم برداشته است که امضای تفاهم‌نامه‌ای در راستای توسعه کتابخوانی با شهرکتاب نیز در همین‌ راستا بوده است.
 
وی گفت: بانک صادرات ایران چند سال متوالی بانک مرجع نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده است و همواره در قالب‌های متعدد، از قشر فرهنگی و اهل قلم حمایت کرده است که امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه، نقش ممتازتری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک و حمایت از اهل قلم ایفا کنیم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۰۵:۳۵حمید رضا 0 0

    امیدواریم که امسال با توجه به تورم موجود رقم قابل توجهی برای هر یک از اهل قلم در نظر گرفته شود تا بلکه  گرهی از مشکلات نویسندگان را  در این شرایط سخت اقتصادی باز نماید.انشااله
                                

نظر شما