شناسهٔ خبر: 58272 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسات غیررسمی هیئت مدیره اتحادیه ناشران/گمانه‌زنی‌ها برای رئیس

در حالی که هیئت مدیره جدید اتحایده ناشران با صدور اطلاعیه‌ای از حضور صنف نشر در انتخابات تشکر کردند گمانه‌زنی و جلسات برای انتخاب ارکان تازه اتحادیه ادامه دارد.

جلسات غیررسمی هیئت مدیره اتحادیه ناشران/گمانه‌زنی‌ها برای رئیس

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دو روز پس از پایان انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، منتخبان این انتخابات در بیانیه‌های خطاب به اعضای صنف به اشاره به اینکه منتخب صنف بودن را افتخار بزرگی برای خود می‌دانند، عنوان کردند: افتخار می‌کنیم منتخبی صنفی هستیم که در شرایط ویژه اقتصادی و مشکلات بسیاری که با آن دست و پنجه نرم میکند با شوری همراه شعور در پای صندوق رای حاضر شده و منش و سبک مدیریت صنف را خود مشخص می‌سازد.

در بخش دیکری از بیانه این گروه آمده است: بدیهی است مطالبه حداقلی این چنین شعور صنفی، ایجاد وحدت و تعامل حداکثری تمامی اعضای صنف خواهد بود که منتخبین در تحقق آن فارغ از دسته بندیها و گروهبندیها هم پیمان هستند. از امروز هیئت مدیره و بازرس منتخب خود را متعهد میدانند با ایجاد شرایط مساعد فعالیت و مطالبهگری و پیگیری مطالبات تمامی رسته‌های اتحادیه و  حوزه‌های کاری آن ها در اتحادیه چراغ کسب و کار شان  را پر فروغ تر نمایند.

این گزارش می‌افزاید جلسات غیر رسمی هیئت مدیره منتخب اتحادیه دو چند نوبت تاکنون برگزار شده است و جلسه رسمی نیز پس از حضور اعضا در اتاق اصناف و انجام تشریفات اداری برگزار خواهد شد.

در نخستین جلسه رسمی درباره رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار اتحادیه در دوره جدید بحث و رای گیری خواهد شد.

شنیده‌های خبرنگار مهر حاکی از تحتمال زیاد در ابقای اعضای صاحب سمت در دوره قبل در همان سمت در دوره جدید فعالیت اتحادیه دارد.

نظر شما