شناسهٔ خبر: 58323 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب‌های سالینجر به زودی چاپ خواهند شد

جی.دی.سالینجر نویسنده مشهور آمریکایی صاحب رمان ناطوردشت در زمان حیات خود چند داستان و رمان منتشر کرد. پسرش گفته می‌خواهد آثار منتشر نشده وی را به زودی وارد بازار کند.

کتاب‌های سالینجر به زودی چاپ خواهند شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ پسر جی.دی. سالینجر نویسنده مشهور آمریکایی به یکی از بزرگترین رازهای دنیا ادبیات پایان داد و از انتشار آثار پدرش در آینده‌ای نزدیک خبر داد. جی.دی.سالینجر نویسنده مشهور آمریکایی صاحب رمان ناطوردشت در زمان حیات خود چند داستان و رمان منتشر کرد.
 
مثل کتاب‌های محدودش اطلاعات اندکی درباره زندگی سالینجر منتشر شده‌است. سالینجر دارای شخصیت گوشه‌گیر و منزوی داشت و سعی می ‌کرد همیشه از رسانه‌ها به دور باشد.
 
مت سالینجر پسر نویسنده ناطوردشت در گفتگو با رسانه‌ها گفت: پدرم تمام عمر خود را در حال نوشتن بود ولی به خاطر شخصیت گوشه‌گیرش دوست نداشت هیچ یک از آنها چاپ شود. وی خبر داد به زودی کتاب‌های پدرش را منتشر خواهد کرد.
 
سالینجر در سال ۲۰۱۰ از دنیا رفت و از سال ۱۹۶۰ به بعد کتابی منتشر نکرد. پسر سالینجر می‌گوید که پدرش از او می‌خواسته همیشه نوشته‌هایش را جمع کند چون چاپ آنها زمان زیادی طول می‌کشد. مت سالینجر می‌گوید: پدرم حدود ۵۰ سال در حال نوشتن بود ولی سعی می‌کرد نوشته‌هایش را منتشر نکند و حالا من می‌خواهم آنها را با دیگران به اشتراک بگذارم.
 
سالینجر پسر افزود: بسیاری از نوشته‌های منتشر نشده پدرش بدون عنوان یا موضوع خاصی هستند و قبل از چاپ باید آماده شوند.
 
در روزهای پایانی ماه نوامبر ۲۰۱۳، سه داستان از جی. دی. سالینجر به فضای اینترنت نشت کرد که اقیانوس پر از توپ‌های بولینگ، پائولا و تولد نام داشتند.
 
مت سالینجر می‌گوید ممکن است آثاری که از پدرش منتشر خواهد کرد طرفدارانش را نا امید کند ولی برای خوانندگان واقعی آثار داستانی این کار لازم است. امسال صدمین سالگرد تولد پدرم است و در حال بررسی کارهای اولیه برای چاپ آثارش هستیم.
 
در طول پنجاه سال گذشته همواره شایعات بسیاری درباره سالینجر در رسانه‌های آمریکایی وجود داشت. یکی از این شایعات می‌گفت آثار منتشر نشده سالینجر در خانه‌اش واقع در نیوهمپشایر توسط دخترش مارگارت نگهداری می‌شود.

نظر شما