شناسهٔ خبر: 58344 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گزارش فروش آمازون در سال ۲۰۱۸/افزایش درآمد نویسندگان

به گفته مسئولان آمازون یکی از دلایل اصلی افزایش فروش این سایت مشارکت خرده‌فروشان واسطه است که از آنها با عنوان بخش سوم یاد می‌شود.

گزارش فروش آمازون در سال 2018/افزایش درآمد نویسندگان

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  میزان فروش سایت آمازون در سال ۲۰۱۸ بیشترین مقدار خود نسبت به سال‌های گذشته بود. آمازون اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۰۰ میلیارد دلار فروخته است و این رقم نسبت به ۱۷۷ میلیارد سال ۲۰۱۷ حدود ۳۱درصد رشد داشته است.
 
به گفته مسئولان آمازون یکی از دلایل اصلی افزایش فروش این سایت مشارکت خرده‌فروشان واسطه است که از آنها با عنوان بخش سوم یاد می‌شود. حدود ۵۰درصد فروش در روزهای تعطیل مربوط به این بخش بوده است. آمازون می‌گوید این نوع فروش از طریق واسطه خرده‌فروشان مورد رضایت نویسندگان، ناشران و کتابفروشان است.
 
طبق گزارشی که مسئولان آمازون ارائه کردند میزان فروش در بخش واحد خدمات کلود (AWS) حدود ۴۷درصد رشد و به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته بیش از ۷میلیارد افزایش داشته است. فروش در بخش آمریکای شمالی و شعبات مربوط به آن نسبت به بقیه نقاط کره زمین بیشتر بوده است. فروش آمازون در شعبه‌های آمریکای شمالی ۱۴۱ میلیارد دلار بود.
 
در آخرین گزارش آمازون از فروش این سایت درباره کتابفروشی و صنعت نشر به افزایش درآمد نویسندگان همکار آمازون اشاره شده است به طوری که رقم همکاری نویسندگان در سال ۲۰۱۸ بیشترین مقدار خود را داشته است. به گفته آمازون نویسندگان در سال گذشته بیش از ۲۶۰ میلیون دلار از طریق بخش نشر مستقیم کیندل درآمد کسب کردند.

نظر شما