شناسهٔ خبر: 58601 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ناشران دانشگاهی همچنان زیر چادر

مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: گویا امسال هم به دلیل کمبود فضا و شرایط مصلا ناشران دانشگاهی زیر چادرها جانمایی می‌شوند.

ناشران دانشگاهی همچنان زیر چادر

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ شهروز گهواره؛ مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگویی عنوان کرد: تاکنون حدود ۲۵۰ ناشر برای حضور در بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی دیگر در مرحله تشکیل و یا تکمیل پرونده‌اند.
 
وی افزود: سال گذشته حدود ۵۰۰ ناشر دانشگاهی در نمایشگاه حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز تعداد ثبت‌نام کنندگان به این تعداد برسد.
 
گهواره با اشاره به وضعیت جانمایی ناشران دانشگاهی در مصلای تهران گفت: گویا امسال هم به دلیل کمبود فضا و شرایط مصلا ناشران دانشگاهی زیر چادرها جانمایی می‌شوند که این موضوع سختی‌هایی را برای ما به همراه دارد.

مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره محل نهایی استقرار چادرهای بخش دانشگاهی گفت: به نظر می‌رسد چادرها در محوطه جنوبی و نزدیک و درب جنوبی مصلا جانمایی شوند البته این موضوع در دیدار آخر هفته دست‌اندرکاران نمایشگاه نهایی می‌شود.
 
وی درباره فضای زیر چادر نمایشگاه توضیح داد: در این بخش‌ها، سالن‌ها استاندارد نیستند و برای غرفه‌بندی دچار مشکل هستیم. از سوی دیگر در بخش سرمایش یا گرمایش نیز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با تدبیر مسئولان مرتفع شود.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما