شناسهٔ خبر: 58713 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب جدید دکتر سوس منتشر خواهد شد

انتشارات رندوم هاوس گفته است کتاب جدید دکتر سوس نویسنده مشهور آمریکایی کتاب‌های کودک را منتشر خواهد کرد. این دومین کتاب است که بعد از مرگ این نویسنده منتشر می‌شود.

کتاب جدید دکتر سوس منتشر خواهد شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ انتشارات رندوم هاوس گفته است کتاب جدیدی از دکتر سوس را سپتامبر سال جاری چاپ خواهد کرد. این کتاب «موزه اسب‌ها» نام دارد که در زمان حیات این نویسنده کودکان هیچ وقت چاپ نشد.
 
تئودور سوس گایزل مشهور به دکتر سوس نویسنده آمریکایی و خالق کتاب‌هایی مثل گربه کلاه به سر و هورتون بود. سوس در زمان حیات خود بیش از 60 کتاب در حوزه کودکان منتشر کرد که در بین آنها گربه کلاه به سر شهرت جهانی پیدا کرد. این کتاب به بیش از 12 زبان زنده دنیا ترجمه و بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است.
 
به گفته انتشارات رندوم هاوس کتاب ناتمام موزه اسب‌ها در اواخر عمر دکتر سوس نوشته شده است و قرار است با تصویرگری اندرو جوینر به همین صورت منتشر شود.
 
دکتر سوس در این کتاب تصاویر هنری از نقاشی‌های پابلو پیکاسو و جکسون پولاک آورده است که چنین کاری را در کتاب گربه کلاه به سر نیز دیده بودیم. انتشارات رندوم هاوس انتظار دارد این کتاب نیز فروش خوبی داشته باشد.
 
دکتر سوس در سال 1991 از دنیا رفت و بعد از مرگش در سال 1995 کتابی با عنوان «چه حیوان خانگی بگیرم» از او منتشر شد که به پرفروش‌ترین کتاب آن سال تبدیل شد.

نظر شما