شناسهٔ خبر: 58915 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت های شورای تحول علوم انسانی کتاب می شود

معاون تألیف و پژوهش شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از انعقاد قرارداد برای تألیف و چاپ چند ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی خبر داد.

فعالیت های شورای تحول علوم انسانی کتاب می شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ غلامرضا شمس در گفتگویی با اشاره به برنامه‌های معاونت تألیف و پژوهش شورای تحول و ارتقا علوم انسانی گفت: در این حوزه همیشه کارهای جدید صورت می‌گیرد علت آن نیز این است که چند ۱۰۰ قرارداد تألیف کتاب با همکاری سازمان «سمت» (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها) منعقد شده و هر ماه چند کتاب چاپ می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تألیفات ما مشترک با سازمان سَمت است، افزود: فروردین ماه ۴ مورد کتاب زیر چاپ بوده و قبل از سال جدید نیز تعدادی کتاب چاپ شده، داشته‌ایم.

معاون تألیف و پژوهش شورای تحول و ارتقا علوم انسانی افزود: یکی از برنامه‌هایی که پیگیری می‌کنیم، مستند سازی برنامه‌های مصوب شورای تحول است که شورای تحول تا کنون ۸۰ برنامه مصوب داشته که تمام این برنامه‌ها در قالب کتاب مصوب خواهند شد تا جامعه علمی در جریان تحولات شورای تحول و ارتقا علوم انسانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ مورد کتاب چاپ شده و تعداد زیادی در دست چاپ است که وقتی منتشر شود، همه در جریان فعالیت‌های ۹ تا ۱۰ ساله شورای تحول و ارتقا علوم انسانی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در حوزه تألیف و پژوهش، تولید منبع علمی برای برنامه‌های تحولی از ابتدا در برنامه ما قرار داشته امسال نیز به قوت خود باقی بوده و جلو خواهد رفت.

نظر شما