شناسهٔ خبر: 59019 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنفرانس «فلسفه چیست؟» برگزار می‌شود

کنفرانس «فلسفه چیست؟» اکتبر ۲۰۱۹ در شهر بالتیمور ـ ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود.

کنفرانس «فلسفه چیست؟» برگزار می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ کنفرانس «فلسفه چیست؟» و سایر موضوعات در کنفرانس متافلسفه ۲۰۱۹ در روزهای ۱۱ تا ۱۹ اکتبر ۲۰۱۹ شهر بالتیمور- ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود.

برخی از سؤالاتی که کنفرانس درصدد پاسخ به آنها است عبارتند از: فلسفه چیست؟، فلسفه چگونه باید انجام شود؟ آیا باید از عقل سلیم، زبان عادی، شهود، نظریات شهود غیرعادلانه یا چیز دیگری استفاده کنیم؟، آیا فلسفه واقعاً انجام می‌گیرد و در زندگی ساری و جاریست؟، آیا فلسفه یک نظم پیشین است؟، آیا فیلسوفان قادر به پیش بینی‌های خاصی هستند که غیر فیلسوفان با آن بیگانه‌اند؟ (همانطور که برخی از فیلسوفان تجربی پیش‌بینی می‌کنند)؟ اگر چنین است، آیا برای فلسفه مشکل است؟، رابطه فلسفه و علم چیست؟، چه چیزی در فلسفه ارزشمند است؟، آیا فلسفه پیشرفت می‌کند؟ رابطه فلسفه تحلیلی، فلسفه قاره و پراگماتیسم چیست؟ و سؤالاتی از این قبیل.

علاقه‌مندان به موضوع فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به آدرس jhuphilgradconference@gmail.com در این کنفرانس مشارکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۳۱ مه ۲۰۱۹ است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/70026 مراجعه شود.

نظر شما