شناسهٔ خبر: 59112 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی منصوب شد

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حکم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

معاون فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی منصوب شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ طی حکمی از سوی سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد خوانساری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب شد.

سعیدرضا عاملی در حکم خود آورده است:

با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی، تعهد دینی و انقلابی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه‌های پژوهش و فناوری اطلاعات، به موجب این حکم شما را به مدت ۳ سال به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات منصوب می‌کنم.

تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای برنامه واحدهای دبیرخانه، استقرار نظام تخصیص اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی دبیرخانه شورای عالی، ساماندهی ساختار و تشکیلات دبیرخانه شورای عالی و ایجاد فضای یکپارچه اطلاعات و آمار حوزه فرهنگ و علم و فناوری در کشور از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام امور و مسئولیت‌های محوله موفق باشید.

محمد خوانساری عضو هیأت علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است که تاکنون در سمت‌هایی چون ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) و ریاست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران به خدمت مشغول بوده است.

وی دارای تألیفات متعدد در حوزه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر اعم از کتاب و مقالات علمی هستند که در مجلات و کنفرانس‌های معتبر به چاپ رسیده است.

نظر شما