شناسهٔ خبر: 59126 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسامی داوطلبان دارای حد نصاب کنکور دکتری هفته آینده اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری، هفته آینده اعلام می شود.

اسامی داوطلبان دارای حد نصاب کنکور دکتری هفته آینده اعلام می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی در گفتگویی گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۱۹۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت نام کردند. از این میان، تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کردند. در نهایت تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر شدند و از این میان تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال ۹۸ به پایان رسید و از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۸۸ نفر معادل ۷۲.۳۳ درصد افراد مجاز، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند.

وی اظهار داشت: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری دوره دکتری در هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

نظر شما