شناسهٔ خبر: 59127 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مل گیبسون با ۳ فیلم در جشنواره کن؛ یک کمدی سیاه درباره ابرثروتمندان نیویورکی ساخته می‌شود

مل گیبسون که این هفته نامش در اجرای ۳ پروژه سینمایی به چشم خورد، در جدیدترین فیلمش ابرثروتمندان نیویورکی را زیر ذره‌بین می‌برد.

یک کمدی سیاه درباره ابرثروتمندان نیویورکی ساخته می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  شایا لوباف و مل گیبسون در فیلم «راتچایلد» نقش‌آفرینی خواهند کرد که یک کمدی سیاه درباره ابرثروتمندان نیویورک است. این فیلم توسط جان اس. برد کارگردان فیلم «استن و آلی» کارگردانی می‌شود و هن‌وی فیلمز وارد پروژه شده تا فروش بین‌المللی آن را در فستیوال فیلم کن آغاز کند.

لوباف نقش بکت راتچایلد را بازی می‌کند که از خانواده‌اش بیرون رانده شده است. او به محض اینکه به سنین بزرگسالی می‌رسد نقشه‌ای می‌ریزد تا دوباره وارد خانواده بشود و حق خانوادگی‌اش از ثروت عظیم آن‌ها را دریافت کند. روی هم رفته ۹ عضو خانواده راتچایلد هستند که بین او و ثروتش قرار گرفته‌اند. یکی از آن‌ها شخصیت وایت‌لاو با بازی گیبسون است که پدرسالار خانواده و شخصیت منفی داستان است.

«راتچایلد» توسط شرکت تهیه لس‌آنجلسی یونیفاید پیکچرز تهیه می‌شود. کیت کیاروال و تایلر جکسون تهیه‌کنندگان اصلی آن هستند.

کیاروال گفت: «این فیلم پروژه‌ای طنز و هیجان‌انگیز است و من بسیار خوشحالم که توانستم در آن با فیلمسازی مثل جان برد کار کنم که نه تنها سابقه‌ای فوق‌العاده در هدایت نقش‌آفرینی‌های برنده جوایز مختلف دارد، بلکه دارد این فیلم را طوری می‌سازد که تبدیل به داستانی گوشزدکننده و هیجان‌انگیز درباره ثروت و قدرت شود.»

گابریل استوارت از هان‌وی فیلمز هم اضافه کرد: «شکاف بین ابرثروتمندان و بقیه دنیا همیشه در حال رشد است و وارد شدن به جزئیات درونی شرایط زندگی قهرمان داستان که سعی می‌کند خودش را به اوج برساند و ثروتش را به دست بیاورد، هم جالب و هم حیرت‌انگیز است.»

گیبسون در حال حاضر چند پروژه در دست ساخت در فستیوال کن دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کمدی «مرد چاق» اشاره کرد که در آن او نقش بابانوئل را بازی می‌کند. فیلم دیگر او یک اکشن به نام «نیروی طبیعت» است که شرکت بلوباکس اینترنشنال مسئولیت فروش آن را بر عهده دارد.

نظر شما