شناسهٔ خبر: 59140 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «فیلمنامه‌نویسی در قرن ۲۱» در میان کتاب­‌های برتر سال ۲۰۱۹

کتاب «فیلم­نامه‌نویسی در قرن ۲۱» نوشته لیندا آرنسون که با ترجمه شاپور عظیمی در انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شده، از سوی یکی از سایت‌­های آموزش فیلم‌نامه‌نویسی به عنوان یکی از ده کتاب برتر آموزش فیلم­نامه‌نویسی در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

کتاب «فیلمنامه‌نویسی در قرن 21» در میان کتاب­‌های برتر سال 2019

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ کتاب «فیلم­نامه‌نویسی در قرن ۲۱» نوشته لیندا آرنسون که با ترجمه شاپور عظیمی در انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شده، از سوی یکی از سایت‌­های آموزش فیلم‌نامه‌نویسی به عنوان یکی از ده کتاب برتر آموزش فیلم­نامه‌نویسی در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

سایت «برنامه فیلم­نامه خوان» به آدرس اینترنتی www.scriptreaderpro.com/the-best-screenwriting-booksده کتاب برتر در زمینه فیلم­نامه‌نویسی در سال ۲۰۱۹ را انتخاب کرده که کتاب لیندا آرنسون در رتبه سوم قرار گرفته است. در این سایت آمده: «چه بخواهید فیلم­نامۀ کوتاه بنویسید یا چه فیلم­نامه سینمایی، آثار اقتباسی، یا فیلم­‌های ژانر، آثاری با قهرمانان گروهی، فیلم­‌های پرفروش یا آثار هنری، کتاب «فیلم­نامه‌نویسی در قرن ۲۱» اثر لیندا آرنسون از انتخاب ایده تا طراحی داستان، نوشتن فیلم­نامه و بازنویسی آن به شما یاری می­‌رساند. خواندن این کتاب برای نویسنده‌­های تازه کار و به همان نسبت برای کهنه‌کارهای فیلم­نامه‌­نویسی بسیار لازم است و قطعاً یکی از بهترین کتاب‌های فیلمنامه‌نویسی است که باید آن را بخوانید.»

                                     


 «فیلم­نامه­‌نویسی در قرن ۲۱» با ترجمه شاپور عظیمی از سوی انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در ۷۴۳صفحه منتشر شده است.

نظر شما