شناسهٔ خبر: 59292 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان دعوت به مصاحبه حوزه علوم اسلامی دانشگاه شریف اعلام شد

حوزه علوم اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: ظرف دو هفته آینده نتیجه دعوت و یا عدم دعوت ثبت نام کنندگان به مصاحبه از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.

زمان دعوت به مصاحبه حوزه علوم اسلامی دانشگاه شریف اعلام شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حوزه علوم اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام اولیه در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ و بسته شدن سامانه ثبت‌نام، دیگر امکان انجام ثبت‌نام جدید از طریق سایت وجود نخواهد داشت.

این مرحله به منزله آغاز فرایند بررسی فایل آزمون و اطلاعات متقاضیان پذیرش نهمین دوره حوزه دانشجویی شریف است.

در این مرحله، افرادی که حد نصاب امتیاز لازم از این بخش را کسب کنند، دعوت به مصاحبه حضوری خواهند شد. اعلام نتیجه دعوت و یا عدم دعوت به مصاحبه، برای همه متقاضیان از طریق ایمیل (که در مرحله ثبت‌نام از آنها اخذ شده است) طی دو هفته آینده انجام خواهد شد.

کسانی که فایل رزومه آزمون خود را تکمیل و ارسال کرده اند منتظر اعلام نتیجه دعوت و یا عدم دعوت به مصاحبه از طریق ایمیل باشند.

کسانی که فایل‌های مذکور را ارسال نکرده‌اند (اطلاعات اولیه را تکمیل کردند و نام کاربری و رمز عبور دارند)، نهایتاً تا انتهای روز یک‌شنبه ۱۲ خرداد فرصت داشتند تا این مرحله را تکمیل کنند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف که به دلایلی موجه امکان ثبت‌نام در این بازه زمانی را نداشته‌اند و هنوز مایل به ثبت‌نام هستند، می‌توانند به آدرس ایمیل hd.sharif@gmail.com درخواست خود را همراه توضیحات ارسال کنند تا راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

نظر شما