شناسهٔ خبر: 59293 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

روشی موثر در بازاریابی دیجیتال آهن‌الات و انواع فلزات

111

شیوه کسب و کار در ۱۰ سال گذشته با شدت مشهودی تغیر کرد. این اواخر فرهنگ داد و ستد در زمینه های مختلف صنعت و تجارت دستخوش تغییراتی اساسی شد و آنهاییکه با موج تغییر توانستند با کمک نیروی جوان و تازه نفس همراه شوند و تغییرات لازم را به بدنه و روح کاسبی خود تزریق کنند بقای خود را در بازار تضمین کردند. این روایت همان روایتی است که نه قویترین، نه بزرگترین و نه سریعترین‌ها الزاما بقا یافتند، بلکه کسب و کارهایی امکان ادامه‌ی حیات پیدا کردند که توانستند با شرایط جدید تطبیق پیدا کنند.

نحوه‌ی خرید و فروش در بازار استراتژیکی مانند آهن آلات هم دیگر از شیوه‌های سنتی پیروی نمی کند. دامنه‌ی جغرافیایی دیگر برای معامله محدودیت نیست و بازار به منطقه‌ای کوچک در گوشه ای از شهر خلاصه نمی شود. از طرفی در این گستردگی بازار رقابت و پراکندگی تامین کننده و مشتریان هم به شیوه های جدید و جذابی مدیریت و کنترل می شود. در این دنیا فاصله شما با رقیبتان به اندازه‌ی یک کلیک است. در در بازاریابی دیجیتال و آنلاین، رقابت درست در گرو درک پیچیدگی تیغ دولبه‌ی اطلاعات و بسترهای اطلاعاتی است. در بازاریابی مبتنی بر رسانه های آنلاین و دیجیتال، حضور در بستری اثربخش و درست که بیشترین بازگشت سرمایه را به همراه داشته باشد و در عین حال هزینه های زمانی و خواب سرمایه و موجودی را کاهش دهد تصمیم گیری استراتژیک یک بازرگان است.

فرض کنید در شهر اصفهان فروشنده‌ای نوعی میلگرد در اختیار دارد که برای آن به دنبال مشتری است. از قضا در مشهد شخصی متقاضی این نوع  میلگرد در جستجوی تامین کننده‌ی مناسب با قیمت مناسب است. اگر هر دو از روش‌های سنتی برای شروع معامله استفاده کنند، هر یک با تلفن زدن به لیست مخاطبین معتمدشان به امید انجام معامله‌ای شیرین پرس و جومی کنند. در بازار پر نوسان فلزات در این مدت هزینه های زمانی و خواب سرمایه و از طرف دیگر هزینه های انتظار مشتری برای تامین کالا خسارات جبران ناپذیر را متوجه طرفین می کند.

حال سامانه‌ی آهن ۲۰ را در نظر بگیرید که دوست اصفهانی ما در آن آگهی فروش میلگرد  را به سادگی ثبت می کند و دوست مشهدی ما اگر عضو آهن۲۰ باشد که بلافاصله و اگر نباشد با جستجوی در خواست اش در گوگل به سایت آهن ۲۰ و آگهی بازرگان اصفهانی هدایت می شود. آنچه برای معامله‌ای برد-برد باقی می ماند اعتماد طرفین و انجام معامله است که آن هم در صورت نیاز با اطلاع کارشناسان آهن ۲۰ با پرداخت امن و تضمین این گروه به راحتی تامین می شود.

در آهن ۲۰، لیست قیمت روز انواع آهن آلات و فلزات موجود است و مرجع مناسبی برای دریافت قیمت روز انواع فلزات است. ثبت نام و استفاده از محتوا در آهن ۲۰ رایگان و مراحل درج آگهی ساده و مقرون به صرفه است.

کارشناسان ما برای گفتگوی با شما همیشه مشتاق و آماده‌اند. یکی از تازه ترین  و موثرترین شیوه‌های بازاریابی دیجیتال را با آهن ۲۰ تجربه کنید.

خط ویژه 22722020 گوش به زنگ تماس شما  هستیم. www.ahan20.com

نظر شما