شناسهٔ خبر: 59398 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آمار بازنشستگان دانشگاهی/ جزئیات پرداخت پاداش بازنشسته‌ها

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: در مجموع حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم برای سال ۹۷ و ۹۸ را پرداخت کنیم.

آمار بازنشستگان دانشگاهی/ جزئیات پرداخت پاداش بازنشسته‌ها

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدتقی نظرپور در گفتگویی با اشاره به پرداخت حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاهی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ گفت: سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان حق پاداش پایان خدمت ۵۵۰ نفر از دانشگاهیان پرداخت شد، که این افراد بازنشستگان سال ۹۶ را تشکیل می‌دادند.

وی ادامه داد: در واقع در سال ۹۷، حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶-۹۵ را پرداخت کردیم و برای سال ۹۷ اعتباری نداشتیم تا حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان را پرداخت کنیم.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: امسال باید پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ و ۹۸ را پرداخت کنیم و پیش بینی ما این است که برای پرداخت حق پاداش بازنشستگان دانشگاهی سال ۹۷ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان و برای پرداخت حق پاداش بازنشستگان دانشگاهی سال ۹۸ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم برای سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت شود.

نظرپور ادامه داد: تعداد کل بازنشستگان هیئت علمی و غیر هیئت علمی سال‌های مورد اشاره به ۲ هزار و ۳۴۲ نفر می‌رسد که در مجموع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با درخواست اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد تومان مواجه کرده است.

نظر شما