شناسهٔ خبر: 59472 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

این کتاب‌خوان‌ها برای دانشجوها طراحی شده است

دانشجویان با هزینه‌های بسیار پایین‌تر به منابع درسی دسترسی دارند و می‌توانند از این دستگاه‌های برای اهداف تحصیلی نیز استفاده کنند.

این کتاب‌خوان‌ها برای دانشجوها طراحی شده است

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ برای خوره‌های کتاب و دانشجویان که برای خرید کتاب‌های درسی باید مبالغ هنگفتی پرداخت کنند، ظهور دستگاه‌های دیجیتالی کتابخوان به طور حتم بهترین خبر در سال‌های اخیر بود. دانشجویان با هزینه‌های بسیار پایین‌تر به منابع درسی دسترسی دارند و می‌توانند از این دستگاه‌های برای اهداف تحصیلی نیز استفاده کنند. شرکت‌های تولیدکننده این نوع دستگاه‌های مطالعه کتاب همیشه برای جذب مخاطبان خاص خود رقابت می‌کنند و ویژگی‌هایی مناسب این اقشار خاص ارائه می‌کنند که به نظر می‌رسد تا کنون سه دستگاه معرفی شده در زیر مناسب‌ترین دستگاه‌های کتابخوان دیجیتال برای این قشر خاص از جامعه باشد:

 
Onyx Boox Note Pro
کتاب‌خوان الکترونیکی اونیکس بوکس نوت بهترین وسیله پیشنهادی برای دانشجویان است چون قبل از همه ویژگی‌هایش ضدخش است و وسیله سبکی برای استفاده در شرایط مختلف محسوب می‌شود. ویژگی اصلی این دستگاه برای دانشجویان این است که هرچند تعداد کتاب مورد نیاز آنها را ذخیره می‌کند و مجهز بودن به یک فرهنگ لغات پیشرفته کار را برای تحصیل از طریق منابع مختلف ساده کرده است. در این کتاب‌خوان امکان یادداشت کردن وجود دارد و به خاطر همین وسیله ایده آلی برای کلاس‌های درس خواهد بود.
 

Sony Digital Paper
در این کتابخوان ساخت شرکت سونی نیز قابلیت یادداشت برداری یکی از ویژگی‌های اصلی است که به نظر می‌رسد برای دانشجویان اصلی‌ترین انتخاب است. تبلت‌های گرافیکی یا همان کاغذهای دیجیتالی بهترین وسیله برای این دسته افراد به‌حساب می‌آید. این کتاب‌خوان گرچه از عموم کاغذهای دیجیتالی گران‌تر است، اما با امکانات بیشتری همراه است.
 

Boyue Likebook Mimas
در میان کتاب‌خوان‌های دیجیتالی این دستگاه برای دانشجویان یک استثناء است. یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه امکان مطالعه کتاب در نور کم بدون مزاحمت دیگران است که به نظر می‌رسد برای شرایط خوابگاهی مناسب است. این دستگاه ویژگی منحصر به فردی نسبت به دو دستگاه قبلی دارد و آن هم قابلیت گوش کردن به فایل‌های صوتی و پادکست‌هاست. صفحه بزرگ این دستگاه نیز جزء قابلیت‌های مثبت برای بعضی‌هاست که نیاز به صفحات بزرگتری در بررسی تصاویر و مطالب دارند.

نظر شما