شناسهٔ خبر: 59507 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اجرای نمایش «مادر» متوقف شد/ ادامه اجرا بعد از بازبینی مجدد

سیدوحید فخر موسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی از متوقف شدن اجرای نمایش «مادر» به دلیل رعایت نکردن موازین تذکر داده شده، خبر داد.

اجرای نمایش «مادر» متوقف شد/ ادامه اجرا بعد از بازبینی مجدد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سیدوحید فخر موسوی رییس ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در گفتگویی درباره متوقف شدن اجرای نمایش «مادر» عنوان کرد: این اثر نمایشی به کارگردانی علی احمدی به دلیل رعایت نکردن موازین و قوانین شورای ارزشیابی و نظارت و مواردی که در بازبینی به گروه تذکر داده شده بود، فعلاً متوقف شده است.

وی ادامه داد: از طرف بازبین‌های شورای ارزشیابی و نظارت، گزارش حین اجرا مبنی بر رعایت نکردن موارد اصلاحی تذکر داده شده به گروه داشته‌ایم از همین رو تا برطرف نشدن موارد مورد نظر نمایش اجرا نخواهد شد.

وی در پایان صحبت هایش درباره بازبینی مجدد نمایش بیان کرد: به دلیل زحماتی که گروه نمایش کشیده، کار توقیف نشده است بلکه ما برایشان بازبینی مجدد گذاشته ایم و این بازبینی با هماهنگی گروه و بازبین ها انجام خواهد شد و بعد از رعایت موارد تذکر داده شده که پیش از این هم به آنها ابلاغ شده بود، اجرا از سر گرفته خواهد شد.

نمایش «مادر» نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی علی احمدی از ابتدای تابستان اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. چند روز مانده به آغاز اجرای این اثر نمایشی پانته‌آ بهرام از حضور در کار کناره‌گیری کرد و به نمایش «جنایات و مکافات» پیوست و رویا میرعلمی جایگزین وی شد که این اقدام بهرام موجب گلایه گروه نمایش شده بود.

نظر شما