شناسهٔ خبر: 59629 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «تئاتر و وجود» رونمایی می‌شود

ترجمه کتاب «تئاتر و وجود» نوشته هانری گوییه روز پنجشنبه 20 تیر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی رونمایی می‌شود.

کتاب «تئاتر و وجود» رونمایی می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  مراسم رونمایی و نقد کتاب «تئاتر و وجود» نوشته هانری گوییه روز پنجشنبه ۲۰ تیر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.
 

این کتاب به‌تازگی با ترجمه مازیار مهیمنی توسط نشر بوی کاغذ منتشر شده است. هانری گوییه (۱۹۹۴-۱۸۹۸) نویسنده اثر، استاد دانشگاه سوربن، عضو آکادمی فرانسه و آکادمی علوم اخلاقی و سیاسی بود. او علاوه بر حوزه‌های تاریخ فلسفه و تاریخ عقاید، ده‌ها کتاب و مقاله در نقد، نظریه و فلسفه تئاتر در کارنامه دارد.

نشست رونمایی و نقد کتاب مذکور با حضور مترجم اثر و احمد رمضانی مدیر نشر بوی کاغذ همراه خواهد بود. به‌علاوه فارس باقری نمایشنامه نویس، کارگردان و استاد دانشگاه، ابوالفضل توکلی شاندیز مترجم و پژوهشگر فلسفه اخلاق، رضا مبین پژوهشگر و مدرس دانشگاه سوره و حسن زختاره عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا نیز در این برنامه حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه با همکاری گروه زبان‌های خارجی و گروه هنر شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، روز پنجشنبه ۲۰ تیر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند (۶۴ غربی) برگزار می‌شود

نظر شما