شناسهٔ خبر: 59684 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیحات اوحدی درباره خبر استعفایش از سازمان فرهنگی و هنری

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره خبر مربوط به استعفای خود توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات اوحدی درباره خبر استعفایش از سازمان فرهنگی و هنری

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران صبح امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه در نشستی خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر درباره موضوع استعفای خود از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دلیل مسائل مالی عنوان کرد: سازمان تنها مجموعه فرهنگی در کشور است که هیئت امنای مشخصی دارد که تمامی آنها از ظرفیت های فرهنگی کشور به شمار می روند. تدبیری که در سال ۷۵ برای ایجاد این هیئت انجام شد، بدین گونه بود که محتوای فرهنگی برنامه های سازمان از سوی این هیئت تدوین و اعلام شود و بحث مالی نیز با پشتیبانی شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران که هر دو در هیئت امنا حضور دارند، به نتیجه برسد، بر همین اساس ما در بهمن ماه سال گذشته جلسه هیئت امنا را شکل دادیم و بودجه سازمان در سال جاری مصوب شد.

اوحدی ادامه داد: مسئله اینجا بود که در تصویب بودجه سازمان اشتباهی شکل گرفت و تغییراتی در آن داده شد که متناسب با ظرفیت ما نبود. مثلاً عدد مربوط به تعداد پرسنل ما اشتباه درج شده بود و به همین تناسب بودجه راهبری سازمان که مربوط به حقوق و مزایای کارکنان می شود با ۳۰ درصد کاهش همراه شد و بودجه برنامه های ما نیز به همین شکل کاهش پیدا کرد. طبیعی است که با چنین وضعیتی نمی شد سازمان را اداره کرد. من در این زمینه نامه ای به شهردار تهران نوشتم و عنوان کردم تا حل شدن این مسئله سرپرست معاونت فرهنگی سازمان مسئولیت اداره کارهای این سازمان را برعهده خواهد داشت تا در مورد بودجه به نتیجه برسیم.

وی افزود: خوشبختانه هیئت امنا به این مسئله ورود جدی داشت و شخص شهردار تهران نیز چهار جلسه برای این مسئله وقت گذاشتند که آخرین آن بعدازظهر روز گذشته بود و به حمدالله این مسئله تا حد زیادی با همکاری شهردار و کمیسیون بودجه شورای شهر تهران حل شد. تنها بخش کوچکی از آن باقی مانده که آن نیز ان شاء الله رفع می شود. نشست خبری امروز و اعلام برنامه های تابستانی سازمان نیز به همین دلیل است که مسئله بودجه حل شده است.

نظر شما