شناسهٔ خبر: 59779 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آیین نامه انضباطی دانشجویان نهایی شد/رفع نگرانی درباره فضای مجازی

وزیر علوم از نهایی شدن آیین نامه انضباطی دانشجویان خبر داد و گفت: آیین نامه انضباطی دانشجویان با رفع نگرانی‌هایی که در مورد فضای مجازی وجود داشت نهایی شد.

آیین نامه انضباطی دانشجویان نهایی شد/رفع نگرانی درباره فضای مجازی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ منصور غلامی در گفتگویی درباره نهایی شدن بازنگری آئین نامه انضباطی و رفع نگرانی دانشجویان درباره فضای مجازی گفت: آئین نامه انضباطی دانشجویان با رفع نگرانی‌هایی که در مورد فضای مجازی وجود داشت نهایی شد.

وزیر علوم با بیان اینکه نگرانی‌ها برطرف شد افزود: نسخه اولیه آئین نامه را که با نگرانی‌هایی همراه بود، امضا نکردم، ولی نسخه جدید را با اصلاحات مختصری که به ضرورت یک آئین نامه قدیمی دچار آن می‌شود، امضا کردیم.

وی افزود: این آئین نامه انشاالله بعد از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ خواهد شد.

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصویب آئین نامه انضباطی دانشجویان در شورا گفت: آئین نامه انضباطی دانشجویان در حال بررسی است.

به گزارش مهر، جاماسب نوذری مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان پیش از این در مورد تغییرات جدید در آئین‌نامه انضباطی دانشجویان، عنوان کرده بود: برخی موارد مانند رسیدگی به تخلفات در فضای مجازی یا پژوهشی و مواردی که از سال ۷۸ تاکنون در این آئین‌نامه تغییر نکرده بود، اصلاح شده است.

نظر شما