شناسهٔ خبر: 59785 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرستانی «آگوست: اوسیج کانتی» را روایت می‌کند/ اجرا در «مهرگان»

میکائیل شهرستانی قصد دارد در ادامه تجربیات خود با حضور هنرجویان جوان، نمایش «آگوست: اوسیج کانتی» را از اول دی در خانه نمایش مهرگان روی صحنه ببرد.

شهرستانی «آگوست: اوسیج کانتی» را روایت می‌کند/ اجرا در «مهرگان»

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ میکائیل شهرستانی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین تجربه خود در زمینه کارگردانی تئاتر و اجرای اثری نمایشی گفت: در راستای تجربیات قبلی خودم که تولید و اجرای تئاتر با حضور فارغ التحصیلان بازیگری کلاس‌هایم است، قصد اجرای اثری را با فارغ التحصیلان کلاس بازیگری‌ام در آکادمی بازیگری «ژیوار» دارم.

وی درباره اثر مدنظر برای اجرا با هنرجویان جوان بازیگری، توضیح داد: برای این اجرا، روی نمایشنامه «آگوست: اوسیج کانتی» نوشته تریسی لتس کار می‌کنم که توسط آراز بارسقیان ترجمه شده است. البته این اثر برای اجرا دراماتورژی شده ولی از قصه اصلی نمایشنامه استفاده کرده‌ام.

این بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به پایان مراحل خوانش نمایشنامه با حضور بازیگران، افزود: از هفته جاری کار طراحی میزانسن‌های نمایش را آغاز می‌کنیم.

شهرستانی درباره تعداد بازیگران حاضر در نمایش «آگوست: اوسیج کانتی»، یادآور شد: من در تمام اجراهای خود که با حضور هنرجویان جوان روی صحنه می‌برم، برای هر نقش محوری ۲ بازیگر را مدنظر می‌گیرم. در این نمایش با توجه به این موضوع، ۲۲ بازیگر داریم که با عوامل پشت صحنه تعداد کل عوامل به حدود ۳۰ نفر می‌رسد.

وی در پایان سخنان خود درباره زمان و مکان اجرای نمایش «آگوست: اوسیج کانتی»، گفت: قرار است این نمایش را از اول دی در خانه نمایش مهرگان روی صحنه ببریم و تا پایان دی این اجرا ادامه داشته باشد.

نظر شما