شناسهٔ خبر: 59813 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

​درآمدی بر شعر معاصر آمریکا

نقد و بررسی کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا»، نوشته‌ کریستوفر بیچ با ترجمه‌ کامران احمدگلی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار خواهد شد.

​درآمدی بر شعر معاصر آمریکا

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ به تازگی نشر خاموش کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» نوشته‌ کریستوفر بیچ با ترجمه‌ کامران احمدگلی و بهادر را منتشر کرده است.

در این کتاب نویسنده با نگاهی ژرف جریان‌های اصلی و تاثیرگذار شعر معاصر آمریکا و نقش‌آفرینان جدی و مهم آن را معرفی می‌کند. زمانه و زمینه‌ فرهنگی، ادبی و سیاسی هر دوره را واکاوی می‌کند و جایگاه و پایگاه شاعران برجسته را فراروی خواننده می‌نهد.
همچنین نمونه‌هایی کوتاه از برجسته‌ترین اشعار هر دوره را نقد و تفسیر می‌کند. پانویس‌ها و حاشیه‌نگاران مترجمان اثر نیز موضوعات کتاب را برای خواننده‌ فارسی‌زبان خوش‌خوان و سودمندتر کرده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هشتم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» اختصاص دارد که با حضور مسعود جعفری‌جزی، کامران احمدگلی و بهادر باقری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

نظر شما