شناسهٔ خبر: 59822 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدریس خصوصی حسابداری و آمار در سپاه دانش

شما می توانید با بهره گیری از اساتید با تجربه و توانمند سپاه دانش در تدریس خصوصی برای  قبولی در موفقیت کنکور کارشناسی ارشد و امتحانات دانشگاه اقدام کنید.

تدریس خصوصی حسابداری یکی از پرطرفدارترین دروس در تدریس خصوصی است به این جهت که کارخانه ها و شرکت های صنعتی برای محاسبه بهای تولیدات و کنترل خود بر روی هزینه ها به دنبال حسابداران صنعتی هستند. همچنین رشته حسابداری از رشته های محبوب و پرطرفدار در دانشگاههای ایران می باشد و بسیار پرکاربرد است.

حسابداری سیستمی است که در آن فرآیند طبقه بندی اطلاعات، ثبت و تهیه گزارش های مالی و صورتهای حسابداری در شکل ها و مدل های خاص انجام می شود تا افراد ذینفع درون سازمانی مانند مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان و یا برون سازمانی مثل بانک ها، دولت و … بتواند از این اطلاعات استفاده کنند.

تدریس خصوصی حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی شاخه ای از علم حسابداری است که با جمع آوری اطلاعات مربوط به هزینه های انجام شده و بهای تمام شده برای خدمات و محصولات، تجزیه و تحلیل کارها و روشهای کاهش هزینه با انجام روش هایی خاص را پیشنهاد می دهد.

در کلاس تدریس خصوصی حسابداری صنعتی می توانید به یک حسابدار صنعتی خبره تبدیل شوید.  در تدریس خصوصی حسابداری صنعتی باید از اساتیدی که دارای تجربه عملی در زمینه حسابداری صنعتی هستند استفاده کرد. در تدریس خصوصی حسابداری صنعتی چهار مهارت مهم شامل ثبت سنتی، ثبت مالیاتی، ثبت مکانیزه و حسابرسی تدریس می شود.

نرم افزارهای حسابداری

نرم افزار حسابداری تمامی مفاهیم مرتبط با حسابداری را به صورت جامع  برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها دسته بندی می کند و اطلاعات مالی را نگهداری می کند. از متداوالترین نرم افزارهایی که در ایران و خارج از ایران استفاده می شود عبارتند از:

نرم افزار هلو: این نرم افزار محبوبترین و پر مخاطب ترین نرم افزار حسابداری در ایران است و این محبوبیبت باعث به وجود آمدن بازارکار بسیار بالا برای حسابداران شده است. از ویژگی مهم این نرم افزار ساده بودن برای آموزش و یادگیری است.

نرم افزار قیاس: نرم افزاری جدیدی می باشد و دارای امکانات بسیاری از قبیل api های متنوع تحت وب به جهت کار کردن است. و شما در هر جایی می توانید با وصل شدن به اینترنت به راحتی به این نرم افزار متصل شوید و از راه دور امور مربوطه را انجام دهید.

نرم افزار پارمیس: از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به قابلیت بی نظیر ان مانند اپلیکشن های اندرویدی، نسخه آنلاین و سایر امکانات اشاره کرد.

با یادگیری حسابداری در کلاس تدریس خصوصی توسط یک معلم خصوصی حسابداری می توانید عملیات مالی مربوط به هر نوع سازمانی را بفهمید و با آن ارتباط برقرار کنید. موفقیت یک معلم خصوصی در تدریس مانند سایر جنبه های زندگی به نگرش و شیوه های تدریس معلم بستگی دارد. و یک معلم با تمرکز بر این نکات و مهارتها می تواند تدریس موفق داشته باشد.

یکی از کاربردهای مهم روش‌های آماری در حسابداری و تجارت است. در هر زمینه ای که بحث برآورد و پیش بینی در میان باشد که شامل بررسی تغییرات در دوره‌های زمانی و انواع محاسبات تفسیری مانند مباحث آماری، سیستم‌های کنترل مالی، تولید روش‌های محاسباتی و حسابداری، کار با نرم افزارهای spas و Minitab می‌باشد که مربوط به این رشته است. آمار بیشتر در حسابداری صنعتی کاربرد دارد و در کلیه رشته‌ها به عنوان یک ابزار مهم مطرح است.

تدریس خصوصی آمار بهترین روش برای یادگیری درس آمار که با حل تمرین های متنوع و شرکت در کلاس ها به شما کمک می کند تا بتوانید در کوتاهترین زمان نتیجه دلخواه را کسب کنید. مهم‌ترین اهداف یادگیری آمار،  تولید بهترین اطلاعات از داده‌های موجود و سپس استخراج دانش از آن اطلاعات می‌باشد. به همین سبب است که برخی از منابع، آمار را شاخه‌ای از نظریه تصمیم‌ها به حساب می‌آورند.

اما آمار در زمینه‌های زیر هم کاربردهای متفاوتی دارد:

  • کاربرد آمار در هواشناسی
  • کاربرد آمار در امور اداری
  • آمار توصیفی و کاربردهای آن
  • داده‌های آماری
  • زیگما و کاربرد هر یک
  • انحراف معیار و شیوه تفسیر هر یک
  • همبستگی
  • سرفصل‌های تدریس خصوصی آمار
  • آمار و احتمالات دانشگاه
  • آمار ریاضی
  • محاسبات آماری
  • آماربندی
  • آشنایی با احتمال و آمار فازی
  • ترمودینامیک آماری
  • مکانیک آماری
  • آمار و احتمال در دیسک
  • آمار در شهر سازی

روش مطالعه درس آمار

یادگیری این درس برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مشکل است. اما تنها یک راه برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد و آن این است که با تمرینات، شرکت در کلاس تدریس خصوصی آمار  و داشتن یک معلم خصوصی برای این درس استفاده کرد. آمار یک درس محاسباتی و تحقیقی است.

برای مطالعه و یادگیری این درس باید نهایت دقت را بکار ببرید زیرا سوالات این درس بسیار نکته ای و وقت گیر است و دارای سوالاتی است که بسیار عملیاتی و محاسبه ای طولانی است. بهترین روش برای دریافت برنامه ریزی مطالعه درس آمار، پیدا کردن یک معلم خصوصی آمار است که مهارت کافی برای تدریس این درس را داشته باشد.

برای مطالعه درس آمار چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای به دست آوردن مهارت در درس آمار، باید بسیار تمرین کنید و نمونه سوال حل کنید.

محاسبات آمار، حجم زیادی دارند. بنابراین نهایت دقت خود را در حل سوالات محاسباتی به کار ببرید.

برای کنکور از همان مقطع پایه ای خود شروع به حل تست در درس آمار کنید. بنابراین حل تست های زمان بر را فراموش نکنید.

مطالعه آمار را به آخر سال موکول نکنید. زیرا ممکن است هنگام مطالعه آن با مشکلات زیادی رو به رو شوید و در آن زمان معلم در درسترس شما نخواهد بود.

شرط پاسخگویی کامل به سوالات درس آمار، تسلط کافی روی موضوع است.

تست ها و سوالهای درس آمار ممکن است در ظاهر بسیار سخت و وقت گیر باشد، اما هنگام پاسخگویی به آن متوجه می شوید که پرسش به راحتی حل می شود.

دانش آموزان کنکوری به این نکته توجه کنند که سوال درس آمار را به دلیل ظاهر سخت آن حذف نکنند. زیرا در نگاه اول آن را سخت می بینید، اما با داشتن تسلط کافی روی موضوع به راحتی می توانید به آنها پاسخ دهید.

شما می توانید با بهره گیری از اساتید با تجربه و توانمند سپاه دانش در تدریس خصوصی برای  قبولی در موفقیت کنکور کارشناسی ارشد و امتحانات دانشگاه اقدام کنید.

نظر شما