شناسهٔ خبر: 60052 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

ارائه خدمات سئو و طراحی سایت مناسب به چه صورت است؟

سئو

خدمات سئو را می توان به فعالیت هایی گفت که برای بهبود سایت،کارها و پروژه هایی داخل وب سایت و خارج از وب سایت صورت می گیرد و عمده این کار ها با استفاده از کلمات کلیدی اصلی یک سایت است و هدف از خدمات سئو سایت این است که در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل،نتایج و مطالب ثبت شود.

خدمات سئو به چه معناست؟

اگر بخواهیم خدمات سئو را بهتر توضیح دهیم،می توانیم به این نکته اشاره کنیم که اگر شما می خواهید نتایج وب سایت تان را در گوگل مشاهده کنید و اینکه از طریق این نتایج بازدید بسیاری را به سوی سایت خود هدایت کنید می توانید با استفاده از خدمات سئو به این اهداف برسید.

مطمئنا اگر شما بازدید زیادی از سوی کاربران در اقسام نقاط مختلف کشور داشته باشید،شانس بیشتری برای دریافت سفارش از سوی کاربران و بازدید کنندگان دارید.

پس نباید به هیچ وجه خدمات سئو سایت را دست کم گرفت.

ما چندین نوع خدمات سئو داریم که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند و با استفاده از روش های خاص،باعث می شود که شما رنک و نتایج بهتری در گوگل داشته باشید.

خدمات سئو کلاه سفید

یکی از خدمات سئو را می توان White SEO و یا همان خدمات سئو سفید نام گذاری کرد که با استفاده از متد های روز و استاندارد که طبق قوانین ربات های گوگل و دیگر موتور های جستجوگر تعیین شده است،باعث می شود تا مطالب شما رنک بهتری را در گوگل بگیرد و مادام العمر این نتایج در گوگل ثبت شود.

یک موتور جستجوگر مانند گوگل همیشه سعی دارد که بهترین نتایج را به کاربران نمایش دهد و از این سو کسانی که وب مستر هستند و به طور مکرر و مادام اقدام به تولید محتوا و ارزش گذاری برای کاربر می کنند،رنک بهتری را در گوگل به دست خواهند آورد.

شرکت ها و افراد بسیاری وجود دارند که به شما پیشنهاد می کنند اجازه دهید آن ها خدمات سئو سایت شما را انجام دهند اما همانگونه که می دانید،نمی توان به همه کس اعتماد کرد و خدمات سئو یک مبحث بسیار مهم و حساس است و اگر آن را بخواهید سرسری بگیرید و یا اینکه خدمات سئو سایت را دست هر فردی بگذارید تا انجام دهد ممکن است سایت شما دچار زیان شود!.

از این جهت،شرکت هایی وجود دارند که شما می توانید خدمات طراحی سایت شخصی و طراحی سایت شرکتی را به آن ها بسپارید تا با بالاترین کیفیت برای شما انجام دهند.

یکی از این شرکت های قوی،شرکت دیجی ویت است که در زمینه خدمات سئو سایت و سئو بسیار فعال است و کاربران زیادی از پکیج سئو دیجی ویت و همچنین خدمات طراحی سایت دیجی ویت راضی بودند و به نتیجه دلخواه شان رسیدند.

البته شما نباید فقط به گوگل اکتفا کنید،بلکه ما موتورهای جستجوگر دیگری نظیر یاهو،بینگ،فیسبوک و... دیگر داریم که می تواند به تنهایی بازدید های زیادی را به سایت شما هدایت کند.

همانگونه که در بالا ذکر کردیم،شما اگر خدمات سئو سفید را انجام دهید مطمئن باشید که گوگل برای دیگر مطالب وب سایت تان،ارزش بهتری قائل خواهد شد چون می داند شما کارتان را به درستی انجام می دهید و هیچگونه فریب کاری در ذهن ندارید.

خدمات سئو کلاه سیاه

یکی دیگر از خدمات سئو را می توان Black SEO و یا همان خدمات سئو سیاه نام گذاری کرد که با استفاده از روش های خلاف قوانین ربات ها،اقدام به خدمات سئو می کنند و به صورت موقت در گوگل رنک های بالایی را به خود اختصاص می دهند،اما دیر یا زود،موتور جستجوگر نظیر گوگل،به سرعت می تواند این عمل نامتعارف و غیر قانونی را تشخیص دهد و تا چندین بار به شما اخطار دهد و اگر که همچنان به کار خود ادامه دادید،سایت شما را به سایت های پنالتی منتقل می دهد که می تواند ضرر زیادی را به کسب و کار شما وارد کند و حتی ممکن است کسب و کار اینترنتی خود را رها کنید و با یک دامنه دیگر اقذام به فعالیت کنید.

همانگونه که در بالا ذکر شد،سئو سیاه به سرعت در گوگل ایندکس و یا همان ثبت می شود و به سرعت نیز از رده گوگل خارج می شود و ضرب المثل باد آورده را باد می برد را می توان در اینجا برای سئو سیاه به کار برد.

آیا تبلیغات گوگل برای خدمات سئو نیاز است؟

اگر شما اطلاع داشته باشید،گوگل دارای پنل تبلیغاتی می باشد که اگر شما اقدام به ثبت سفارش در این پنل کنید،بر اساس کلمه کلیدی که وارد می کنید،گوگل مبلغی را برای شما تعیین می کند و باید آن را پرداخت کنید و پس از انجام دادن پرداخت و ثبت کمپین تبلیغات گوگل،کاربر اگر کلمه کلیدی شما را در گوگل جستجو کند،اولین لینکی که به کاربر نمایش داده می شود،لینک و یا صفحه اینترنتی وب سایت شما است و می تواند کاربران زیادی را به سمت سایت شما هدایت کند.

اما دقت کنید که مسئله به همین راحتی نیست،زیرا گاها مشاهده شده است که بابت یک کلمه کلیدی خاص تا ۸ دلار به ازای هر کاربر پرداخت شده باشد.

یعنی اگر شما بخواهید ۱۰۰ نفر از طریق کلمه کلیدی خاص و سنگینی که در کمپین گوگل ثبت کردید وارد سایت شما شوند،باید حداقل ۶۰۰ الی ۸۰۰ دلار و شاید بیشتر به گوگل بپردازید که می تواند این مبالغ سنگین تر شود

برچسب‌ها:

نظر شما