شناسهٔ خبر: 60070 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مزایای چاپ هدایای تبلیغاتی برای برند شما چیست؟

تبلیغات یک ارتباط بازاریابی است که پیام تبلیغاتی برای فروش محصول، خدمات و یا غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد. حامیان تبلیغاتی معمولاً شرکت‌هایی هستند که مایل به تبلیغ محصولات و خدمات خود هستند. تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلف ازجمله رسانه‌های سنتی مانند روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و تبلیغات در فضای باز و یا پست مستقیم و رسانه‌های جدید مانند نتایج جستجو، وبلاگ‌ها، رسانه‌های اجتماعی و پیام‌های متنی صورت می‌گیرد.

معمولا کسانی که کار فروش را انجام می‌دهند، بر این باورند که چاپ هدایای تبلیغاتی باعث بدست آوردن رضایت و وفاداری مشتریان و همچنین بالا بردن اعتماد به برد شرکت‌ها می‌شود. همانطور که می‌دانید کسب و کار در بازار وظیفه دارد تا در هر شرایطی برای مشتریان جلب توجه داشته باشد تا بتواند رضایت آنها از محصول را کسب کند. یکی از بهترین راه‌های کسب این رضایتمندی از سوی مشتری، ارائه و تولید هدایای خاص است که با توجه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرد مورد نظر ساخته می‌شود و از لحاظ معنوی می‌تواند از هزاران هدیه گران قیمت با ارزش‌تر باشد.

ویژگی‌های چاپ هدایای تبلیغاتی

  1. هزینه پایین‌تر نسبت به سایر تبلیغات
    چاپ هدایای تبلیغاتی و همچنین بکار بردن آن به عنوان یک روش موثر در بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است و هزینه بسیار کمتری برای مشتریان دارد. معمولا کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند و ماسب با سلیقه و نیاز فرد انتخاب می‌شوند. 
  2. ارزش معنوی برای افراد
    چاپ هدایای تبلیغاتی ممکن است برای مناسبت‌های مختلف به افراد هدیه داده شود. پس بنابراین ارزش خاصی برای آنها دارد. معموالا برای افراد چنین هدایایی ارزش بالاتری دارند و بیشتر در ذهن آنها باقی می‌ماند.
  3. تنوع در نوع انتخاب کالاهای تبلیغاتی
    همانطور که گفتیم شما می‌توانید بر انواع کالاهای مصرفی و تزئینی چاپ اشکال مورد نطر خود را سفارش دهید که هر کدام با توجه به بودجه و انتخاب مشتریان تغییر می‌کند. 

اهمیت هدایای تبلیغاتی در کسب و کار 

هر کسب و کاری برای جلب رضایت مشتریان نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد. این موضوع یک اصول خاص برای دنیای کسب و کار می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک شیوه نوین برای بازاریابی است و همچنین در مقایسه با سایر روش‌ها هزینه کمتری دارد اما در عوض می‌تواند برای صاحبان کسب و کار مشتریان جدیدی جذب کند. با چاپ هدایای تبلیغاتی شما می‌توانید اقلام کم هزینه و تاثیر گذار تری تولید کنید تا بتواند توجه مردم را به خود جلب کند و در این زمینه به مرور زمان افراد جدید و قابل قبولی پا به این عرصه خواهند گذاشت.
هدایای تبلیغاتی در کل باعث می‌شوند که مردم برند شما را بهتر ببینند. به طور مثال شما فرض کنید که یک فلش سفارشی با نام و لگوی مخصوص خود داشته باشید. زمانی که مشتریان از این فلش استفاده می‌کنند دائما در ذهن خود کسب کار شما را یادآوری می‌کنند.  همیشه سعی کنید که بخشی از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نیز هدف نهایی خود را به یاد داشته باشید و کارهایتان را در جهت برآورده سازی آن اهداف انجام دهید. فرض کنیم که شما یک کسب و کار مرتبط با تکنولوژی دارید. در این صورت، اقلامی مانند فلش سفارشی، گزینه ای بسیار عالی برای کسب و کارتان خواهد بود.

خدمات چاپ لیزر روی انواع اجسام

چاپ لیزر تکنولوژی است که مواد مناسب برای انجام کار با دقت و ظرافت روی اجسام مختلف چاپ می‌شود. به دلیل قطر کم لیزر، برش لیزری برش بسیار دقیقی بوده و هیچ گونه خطایی ندارد. در اغلب موارد، تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد نوع جنس ماده است، زیرا سطح برخی مواد پس از برش لیزر کمی می سوزد. بهتر است بیشتر در مورد خصوصیات برش لیزر بدانید.
تقریبا می توان روی اکثر فلزات برش لیزری انجام داد، فلزاتی مانند فولاد، آهن و آلومینیوم بیشترین کاربرد را در برش لیزری دارند. مواد دیگری که می توان روی آنها برش لیزر انجام داد شامل چوب، پلاستیک، شیشه و سرامیک است. در مقایسه با روشهای مشابه برش مانند دای کات، برش لیزری برای مواد کوچک مناسب تر است . مزیت اصلی برش لیزری نسبت به سایر روش ها انرژی متمرکز شده آن است که قطر کانونی کوچکی داشته و همچنین سرعت زیادی نیز دارد، از این رو این برش ظرافت بسیار بالایی دارد.

کاربردهای چاپ لیزر 

  • بسته بندی‌ها انواع جعبه‌ها و اجسام فلزی
  • معرق کاری
  • دکوراسیون داخلی
  • کیف و کفش
  • اسباب بازی
  • ماکت سازی در معماری و یا بنای بیرونی ساختمانی
  • تندیس و لوح تقدیر
  • تهیه جعبه های فانتزی
  • هدایای تبلیغاتی همچون: خودکار، جاسوئیچی، ساعت های دیواری و رومیزی
  • تولید آلات موسیقی
  • حکاکی روی سررسیدهای تبلیغاتی
  • حروف سازی در تابلوسازی

 شارژر فندکی تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

شارژر فندکی از جنس‌ها و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه شده است و این روزها داخل تمام ماشین‌ها دیده می‌شود. این شارژرها در اغلب فروشگاه‌ها و شرکت‌ها ببا رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسد اما آیا شما از طرز استفاده و  انواع آن چیزی می‌دانید؟

برای استفاده از شارژر فندکی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در صورت خاموش بودن ماشین گوشی خود را به شارژر وصل نکنید زیرا باعث خالی شدن توان الکترونیکی باتری ماشین می‌شود. حتی اگر گوشی وصل نباشد و فقط شارژر فندکی به فندک ماشین وصل باشد اندکی از توان باتری کشیده می شود و این نشانه خوبی برای طول عمر باتری ماشین شما نیست. پس فقط زمانی که ماشین روشن است و می خواهید گوشی خود را شارژ کنید شارژر را به فندک ماشین وصل کنید. زیرا زمانی که ماشین روشن است یک قطعه در حال شارژ کردن باتری ماشین است  و برق کلاً از آن جا تأمین می شود پس شارژ کردن گوشی با شارژر فندکی روی باتری ماشین خیلی تأثیر منفی ندارد. همینطور بهتر است در موقع استارت زدن ماشین، گوشی به شارژر وصل نباشد چون ممکن است نوسان برق به شارژر فندکی یا گوشی شما آسیب وارد کند.

استفاده از شارژر فندکی تبلیغاتی به عنوان تبلیغات در کسب و کار

انتخاب صحیح نحوه تبلیغات یکی از مهم ترین مسائل در بازاریابی و جذب مشتری برای کسب کار می باشد. تمامی برند های معتبر جهانی با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان، هوشمندانه و موثر توانسته اند از رقبای خود پیشی بگیرند و این نشان از اهمیت بالای تبلیغات صحیح و کار آمد با در نظر گرفتن نوع فعالیت شما می باشد. شارژر فندکی تبلیغاتی ابزاری است که در شرایط مختلف به داد ما می‌رسد و نقش مهمی برای ما ایفا می‌کند. اگرچه ممکن است این هدیه تبلیغاتی در نگاه اول چندان جذاب و زیبا به نظر نرسد، اما کاربرد آن چیزی نیست که بخواهیم از آن چشم پوشی کنیم یا هدیه تبلیغاتی را نادیده بگیریم. استفاده از شارژر فندکی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فرصت مناسبی برای صاحبان انواع تولیدی‌ها است و هرکس که می‌خواهد در حوزه تبلیغاتی کار کند می‌تواند از این فرصت استفاده بهینه کند. این گونه هدایای تبلیغاتی هزینه چندانی برای تیم‌های بازاریابی ندارند و همینطور چون افراد بسیاری به شارژر فندکی احتیاج پیدا می‌کنند، همیشه در معرض دید می‌باشد. سطح بازاریابی می‌تواند در انواع آژانس‌ها و تاکسی‌های برون و درون شهری باشد که بیشتر در تعامل با افراد جامعه هستند که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای بازاریابی باشد.

 نکات مهم برای انتخاب شارژر فندکی تبلیغاتی

در هنگام خرید علاوه بر زیبایی ظاهری نکات دیگری هم هست که باید به آن توجه کرد :

تعداد پورت ها

  • جریان خروجی شارژر فندکی تبلیغاتی
  • اگر گوشی موبایل و یا تبلت خود را همیشه به همراه دارید، بهتر است شارژر فندکی ای بخرید که یک پورت 1/2 آمپر و یک پورت 1 آمپر داشته باشد.
  • تبلت ها به دلیل داشتن باتری های بزرگ تر برای شارژ شده نیاز به جریان بیشتری دارند .
  • پس برای شارژحتماً باید به خروجی 1/2 آمپر وصل شوند.

زمینه های فعالیت و امکانات تبلیغات سهیل

  • واردات و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی ،با بیش از 500 مدل متنوع از محصولات مختلف
  • مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی ، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس ها از قبیل چوبی ،‌فلزی‌،شیشه ،‌ پلاستیک،‌ چرم ، پارچه و غیره...
  • مجهز به دستگاه برش لیزریCO2  ، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه های چوبی، پلکسی و ...
  • مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
  • مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه ، مجله ، لوگو وست اداری و غیره ...
  • مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی ، تهیه عکس های آتلیه ای و صنعتی از محصولات مختلف

ارتباط با تبلیغات سهیل: آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک 5 ، واحد 2، شماره دفتر فروش: 36055998-021، همراه: 09125106368

برچسب‌ها:

نظر شما