شناسهٔ خبر: 60301 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

قطاری که با پیشرفت های روز افزون، نام خود را در ذهن ها حک کرده است

همواره انگیزه های سطحی و عمیقی در مسافرت افراد نهفته است. سفر سطحی می تواند تنوع در فضاهای روزمرگی را از انسان دور کرده و محیط تازه تری را از لحاظ آب و هوایی و فضای فیزیکی برای انسان فراهم کند. در این نوع سفرها می توان به بازارهای مختلف رفت، با آیین های مختلف آشنا شد، مکان های دیدنی خاص را تجربه کرد و با انسان های گوناگون دیدار نمود. سفر عمیق مفهومی مجزا به نسبت سفرهای سطحی دارد.

در سفرهای عمیق می توان به ناشناخته ترین مکان ها سفر کرد و به خودشناسی درونی رسید. سفر با هر هدفی انجام شود، بسیار لذت بخش خواهد بود. بسیاری از عوامل می تواند بر این لذت بیفزاید، یکی از آن عوامل انتخاب وسیله مورد نظر است. بسیاری از افراد به دلیل امنیت، آرامش و ثبات قیمت قطار را برای مسافرت های خود انتخاب می نمایند. در بین بلیط قطار شرکت های مختلف نیز می توان شرکتی را برای مسافرت برگزید که این شیرینی و حلاوت را چندین برابر کند. یکی از شرکت هایی که با خدمات خود بسیاری از مسافران را مجذوب کرده است، فدک می باشد. نسبت به شرکت فدک چه اطلاعاتی دارید؟ با استفاده از قطار فدک چه خدماتی شامل مسافران می شود؟ اگر مایلید تا با این شرکت پیشرفته به مسافرت بپردازید، با ما همراه باشید.

فدک با ظاهری دلنشین و دلنواز

قطارهای فدک نسبت به سایر قطارهای ریلی ایران ظاهری زیباتر و لوکسی دارد. قطار فدک از خطوط منحنی زیبای باغ فدک نشات گرفته است. این خطوط که معرف معماری اسلامی و ایرانی بوده با رنگ های سبز، فیروزه ای، سفید و طلایی چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

مهر تایید بر منحصر به فرد بودن قطار فدک

این شرکت با به کارگیری ۲۰۰ واگن که ساخته کشور آلمان است، فعالیت های حمل و نقل ریل خود را با نام تجاری فدک آغاز کرد. این شرکت از روز تاسیس خود تا به امروز توانسته گواهینامه های حرفه ای زیادی را کسب نماید. فدک منحصر به فرد بودن خود را با این گواهینامه ها فریاد می زند. گواهینامه های مدیریت کیفیت برای مشتری مداری، نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت در آموزش نیروی انسانی و استقرار تعالی سازمانی در حوزه حمل و نقل ریلی کشور  از جمله گواهینامه های شرکت فدک می باشد. این شرکت توانسته با ارائه خدماتی مناسب و طبق استانداردهای جهانی متقاضیان زیادی را به خود جذب نماید. این گواهینامه ها مهر تایید بر منحصر به فرد بودن قطار فدک می باشد. خرید بلیط قطار فدک را می توانید در مسیرهای مختلف انجام دهید. معروفترین قطار فدک را می توان در مسیر تهران به مشهد مشاهده کرد.

با سریع ترین قطار ایران آشنا شوید

قطارهای سریع السیر فدک جز سریعترین قطارهای کشور عزیز ایران به شمار می روند. با استفاده از این قطارها می توان مسیر بین تهران به مشهد را با طول زمان بسیار کمتر و امکانات بی نظیر تجربه کرد. بلیط قطار فدک را علاوه بر مسیر تهران به مشهد و بالعکس می توانید در مسیرهای قطار زنجان به مشهد و بالعکس، قطار قم به مشهد و بالعکس، قطار کرج به مشهد و بالعکس، قطار تهران به اهواز و بالعکس و قطار قزوین به مشهد و بالعکس خریداری نمایید.

قطار ۵ ستاره یا هتل همراه!!!

قطارهای ۵ ستاره فدک یکی از لوکس ترین قطارهای ایران محسوب می شود. اگر تردیدی در رزرو بلیط قطار فدک دارید، به امکانات این قطار نکاه مختصری بیاندازید. تزئینات داخلی منحصر به فرد در داخل واگن‌، عایق‌ های صوتی و حرارتی جهت ایجاد فضایی آرام، ارائه گهواره به کودک زیر دو سال، سامانه wifi مجهز به سیستم GPS، مجهز بودن واگن‌ها به اعلام و اطفاء حریق، ویلچر برای جابجایی در قطار و ایستگاه‌، سیستم صوتی تصویری در داخل کوپه‌ ، روشنایی و نورپردازی با استانداردهای بین ‌المللی، پرسنل و مهمانداران تحصیل کرده، ارائه هدفون و روزنامه بر حسب درخواست مسافر از جمله خدمات شایسته قطار ۵ ستاره فدک به شمار می روند. به طور کلی خدمات قطار فدک در چهار سطح بیزینس، اکونومی، ویژه و پنج ستاره فدک با عصرانه ارائه می شود. اگر مایلید بلیط قطار فدک را خریداری نمایید، سایت تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده بلیط ارزان قطار در خدمت شماست. سایت تیک بان مسیرهای مختلف قطار فدک را با ارزانترین قیمت عرضه می دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما