شناسهٔ خبر: 60422 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

موفقیت بدون طی کردن راه های زیادی حاصل نمی شود

موفقیت بدون طی کردن راه های زیادی حاصل نمی شود. در زندگی همه ما آدم ها از نظر مالی موقعیت هایی وجود دارد که می تواند قابل سپاسگزاری باشد آیا بهتر نیست در مواقعی که بدهی و قرض ما را دوره کرده ، اجاره خانه عقب افتاده ، بیکاری بر ما سایه افکنده و بی پولی یقه ما را گرفته به داشته های اندک مالی توجه کنیم و خود را با تمرکز بر داشته های مالی اندک شادمان کنیم.

وقتی هیچ چیزی نداریم می توانیم به سقف خانه ای نگاه کنیم که میلیون ها انسان روی زمین از داشتن آن  محرومند و بابت این داشته خدا رو شکر کنیم. بابت توانایی جسمانی  و قدرت بدنی شاکر باشیم از این که می توانیم فردا کار کنیم سپاسگزار باشیم. باید در چنین موقعیت هایی به  داشته های اندک راضی باشیم و برای رسیدن به موقعیت بهتر تلاش کنیم. شاید ماشین پراید مدل 76  ماشین مهمی نباشد اما خیلی ها حسرت داشتن یک دوچرخه را دارند. شاید خانه استیجاری در نگاه اول اصلا مهم نباشد اما میلیون ها انسان روی زمین قدرت و توان اجاره کردن را هم ندارند. شاید در گام اول  داشتن یک اجاق گاز و پنکه و بخاری و فرش چندان اهمیتی نداشته باشد اما اگر بابت همه داشته های حداقلی خدا رو شکر کنیم رفتار شاکرانه ما ارتعاش های مثبتی را به کاینات می فرستد که می تواند  درهای نعمت بیشتری را به روی ما باز کند.

ما در جهانی زندگی می کنیم که دارای قانون است و هر کس بتواند قانون توانگری را بیاموزد می تواند پله های ترقی مالی راهم یکی پس از دیگر ی طی کند و شاهد پیشرفت های مالی شگفت انگیزی باشد. شاید شما هم در زندگی خود با اطرافی روبرو شدید که از هیچ هیچ به قله موفقیت مالی رسیدند.

شاید کسانی را دیدید که  یک زیلو ناقابل هم برای نشستن در دوران کودکی نداشتند اما  امروز بر روی مهم ترین صندلی های تجاری و مالی نشسته اند. شاید کسانی  را می شناسید که  تا دیروز  در بیغوله های تهران و یا در پارک ها با آوارگی زندگی می کردند و حتی  نان خشکی برای خوردن نداشتند اما امروز ستاره های  معروف هنر و ورزش هستند  و یا کسانی را می شناسید که  در دوران کودکی با دسترنج خود از این روستا به آن روستا می رفتند و کودکی آنها با رنج و درد همراه بوده است. امروز توانمند و سر بلند صاحب برترین شرکت های تولیدی و تجاری اند.

 لطفا اگر به این سخنان من تردید دارید زندگی  نامه کسانی مثل علیررضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی، احد عظیم زاده صاحب برند معروف فرش عظیم زاده، ایوب پایداری مالک برند بستنی میهن ، بهروز فروتن مالک برند بهروز ، بابک بختیاری صاحب برند آیس پک و دهها نفر دیگر را بخوانید که چگونه  به قله موفقیت مالی رسیدند.

جهان هستی همراه و همگام ماست و مانند فرمانبرداری آماده اجرای فرامین آدمی به کاینات است و جهان به ندای درونی ما و به احساسات برخاسته از درون ما پاسخ می دهد. کافی است ضمن آشنایی با قوانین زندگی و اجرای آنها  هر روز به موفقیت ها ی مالی بیشتری دست یابید.

 قانون احساس خوب مهمترین و اصلی ترین قانون هستی است که می تواند راهنمای خوبی برای رسیدن ما آدم ها به سر منزل مقصد مالی باشد هر کس می تواند با احساس خوب  اتفاق های خوبی را در زندگی اش رقم بزند و شاهد شکوفایی های مالی شود. ذهنیت خود را از هر گونه باورهای نادرست و تخریب کننده پاک کنید تا بتوانید  وارد سرزمین دارایی و ثروت شوید. جهان آماده ورود شما به سرزمین پهناور ثروت و دارایی و پول است و از این که شما با درک درست قانون آفرینش هر روز به مقصد نزدیک تر می شوید  و همسویی و هماهنگی شما با نظام کیهانی  هر روز بیشتر می شود جای بسی شادمانی است.

برچسب‌ها:

نظر شما