شناسهٔ خبر: 60463 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان نخستین دوره جایزه علمی صادق آئینه‌‎وند منتشر شد

فراخوان نخستین دوره دوسالانه جایزه علمی دکتر صادق آئینه‌وند با موضوع رساله های دوره دکتری تاریخ منتشر شد.

​فراخوان نخستین دوره جایزه علمی صادق آئینه‌‎وند منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  انجمن ایرانی تاریخ، کتابخانه دکتر صادق آئینه‌وند و گروه تاریخ دانشگاه تربیت مدرس به منظور پاسداشت خدمات استاد دکتر صادق آئینه‌وند، حمایت از رشته تاریخ و تشویق پژوهشگران جوان در حوزه علوم تاریخی، نخستین دوره دوسالانه جایزه علمی دکتر صادق آئینه‌وند را با موضوع رساله‌های دوره دکتری تاریخ برگزار می‌کند.
 
همه رساله‌های دکتری در حوزه مطالعات تاریخ ایران، تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و مطالعات بین رشته‌ای در حوزه تاریخ که از ابتدای سال 1394 تا پایان مهرماه 1398 در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور دفاع شده‌اند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. رساله‌هایی برای بررسی پذیرش می‌شوند که با درجه بسیارخوب و بالاتر(نمره 18 و بالاتر) دفاع شده باشند و تا زمان ارسال به دبیرخانه به صورت کتاب چاپ و منتشر نشده باشند.
 
متقاضیان باید یک نسخه از رساله خود منضم به صورتجلسه دفاع را به شکل PDF از طریق نشانی ایمیل: aeenevandprize@gmail.com ارسال کنند. در صورتی که رساله ارسالی از سوی شورای علمی واجد شرایط اولیه برای داوری شناخته شد، برای داوری ارسال می‌شود. مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود.
 
از رساله برگزیده در مراسمی همزمان با سالگرد رحلت مرحوم دکتر صادق آئینه‌وند در اردیبهشت ماه 1399 با اهداء تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد و به انتشار اثر برگزیده در قالب کتاب نیز کمک می‌شود. در صورتی که اثر دیگری از سوی شورای علمی شایسته تقدیر شناخته شود، از اثر مزبور با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.
 
نشانی دبیرخانه، تهران- تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد- دانشگاه تربیت مدرس ـ دانشکده علوم انسانی ـ طبقه سوم، کتابخانه دکتر آئینه‌وند است و علاقه مندان می‌توانند با شماره تلفن  ۸۲۸۸۳۶۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما