شناسهٔ خبر: 61181 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نوروزبیگی با سه فیلم در راه «فجر ۳۸»/ «خون شد» به موسیقی رسید

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما از انجام آخرین مراحل فنی سه فیلم سینمایی «خون شد»، «عنکبوت» و «کشتارگاه» خبر داد.

نوروزبیگی با سه فیلم در راه «فجر ۳۸»/ «خون شد» به موسیقی رسید

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در گفتگویی با اشاره به فیلم‌هایی که این روزها تهیه‌کنندگی آن‌ها را برعهده دارد، گفت: در سال جاری تهیه‌کنندگی آثاری چون فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی را برعهده داشتم که هر ۳ مورد، فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مونتاژ این فیلم‌ها تمام شده است و در مرحله صداگذاری و موسیقی قرار دارند، بیان کرد: صداگذاری «عنکبوت» توسط علیرضا علویان در حال انجام است، موسیقی فیلم نیز توسط حامد ثابت ساخته می‌شود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: صداگذاری «خون شد» توسط اسحاق خانزادی انجام می‌شود و موسیقی آن نیز توسط ستار اورکی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه صداگذاری «کشتارگاه» توسط مهرشاد ملکوتی در حال انجام است، ادامه داد: هر ۳ فیلم موردنظر به‌زودی آماده و به جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

نوروزبیگی در پایان با اشاره به ارائه نسخه دی‌سی‌پی فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، گفت: اینکه نسخه دی‌سی‌پی فیلم‌ها به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود، تصمیم خوبی است و مانع از انتشار غیرقانونی فیلم‌ها شده و امنیت اثر مورد نظر بالا می‌رود.

نظر شما